Gå til innhold

Noen som har tips ang silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Helt ny her og jeg skal ta silikon i august. Har to barn og har nesten ikke bryster igjen etter amming og svangerskap.

Jeg har vært på konsultasjon på Fana medisinsk(Bugge) og Teres Bergen(Busch) og fikk to heeeelt ulike tilbakemeldinger!

Bugge mente jeg absolutt skal ha anatomiske og Busch mener runde... Har dere erfaring med noen av disse legene??

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har runde og det ser ikke unaturlig ut på meg. Vet at anatomiske koster en del mer.

Hvis du har lite hud og vev fra før av vil nok runde kunne bli litt unaturlige ut.

Jeg tok silikon etter svangerskap som totalt ødela puppene mine så hadde greit nok med hud for det var alt som var igjen nesten :P

En ting som er greit er å velge klinikken der du følte best kjemi og som du følte deg ivaretatt. Også må du huske at puppene dine ikke blir noe annerledes utenom at de blir større/fyldigere. Jeg drømte om de fine puppene jeg skulle få, men det ble ikke sånn jeg tenkte. Burde egentlig gjort løft på den ene for å få de finere, men kirurgen ville ikke

Anonymous poster hash: dd676...0b8

Skrevet

Jeg har runde og det ser ikke unaturlig ut på meg. Vet at anatomiske koster en del mer.

Hvis du har lite hud og vev fra før av vil nok runde kunne bli litt unaturlige ut.

Jeg tok silikon etter svangerskap som totalt ødela puppene mine så hadde greit nok med hud for det var alt som var igjen nesten :P

En ting som er greit er å velge klinikken der du følte best kjemi og som du følte deg ivaretatt. Også må du huske at puppene dine ikke blir noe annerledes utenom at de blir større/fyldigere. Jeg drømte om de fine puppene jeg skulle få, men det ble ikke sånn jeg tenkte. Burde egentlig gjort løft på den ene for å få de finere, men kirurgen ville ikke

Takk for svar :)

Jeg har sikkert nok hud, siden jeg var en D under amming begge svangerskap.. Men det viser ikke noe særlig. Eneste er "heng" på areola... Lite vev tror jeg nok jeg har, men har mest lyst på runde av en eller annen grunn. Er litt skeptisk til om anatomiske roterer..!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har sikkert nok hud, siden jeg var en D under amming begge svangerskap.. Men det viser ikke noe særlig. Eneste er "heng" på areola... Lite vev tror jeg nok jeg har, men har mest lyst på runde av en eller annen grunn. Er litt skeptisk til om anatomiske roterer..!

Du har nok et ganske likt utgangspunkt som meg da. Jeg syns ikke mine ser unaturlige ut, har ingen kant og de henger naturlig. Hvis jeg strammer musklene skikkelig så ser man det da, men det er jo ikke som om man gjør det hele tiden :P

Hvis du har lyst på runde så går du for runde. Antatomiske koster mer og hvis det ikke er akkurat det du vil ha så er det teit å bruke ekstra mye på det. Har også hørt at anatomiske kan rotere og da blir det veldig rar form på brystet. Om de runde roterer så blir det jo ingen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...