malla1992 Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har hatt langt hår hele livet, akkurat nå har jeg ned til BH kanten. Har lyst på forandring, jeg har veldig lyst å klippe meg bobb. Siden det er noe av det peneste jeg ser på unge jenter. Jeg syns det er rå tøft. Jeg er ganske lav ( 1,53 høy ) og med lite ansikt. Tror kanskje jeg kler kortere hår enn langt hår. Kunne tenkt meg samme klipp som hu i den nye filmen safe heaven Julianne Hough. Fikke ikke opp noe bilde, det funka ikke. Men søk hun opp. Hva tror dere ? skal, skal ikke ? trenger hjelp til å bestemme meg.
Gjest Keikolina Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Jeg vurdere akkurat det samme, har langt hår sånn som det du har. Det vokser jo uansett fort ut igjen. Du er faktisk 1 cm lengre enn meg. Det eneste som stopper meg er frisør prisene. Betaler ikke 400-500 kr for å klippe meg.
malla1992 Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2013 Ja, det skal du. Hvorfor syns du det ?
Glynis Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Jeg synes det er stilig og håret ser sunt ut og det virker deilig om sommeren. De fleste som er inne på tanken blir utrolig fine med det, man ser lett ung og frisk ut.
FrøkenBaker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Hatt bob flere ganger, det er en versjon for alle. Ta med noen bilder og spør frisøren hva som passer best for deg, de kommer i så mange versjoner at hvis du sier "en bob" kan det bli hva som helst.
Gjest Dansedilla Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Jeg er like høy som deg ts, og jeg klipte meg bob til jul hadde ca like langt som deg før. det er veldig fint spesielt hvis man føner det med rundbørste synes jeg. Angrer ikke! Gå for det :D
malla1992 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2013 Jeg er like høy som deg ts, og jeg klipte meg bob til jul hadde ca like langt som deg før. det er veldig fint spesielt hvis man føner det med rundbørste synes jeg. Angrer ikke! Gå for det :D Har utrolig lyst, syns det er kjempe fint Men er så usikker siden det liksom er meg med langt hår, har alltid hatt det. Så vill ikke gutten min at jeg skal klippe meg siden han syns det er så pent med langt hår. Så jeg er veldig usikker.
Gjest Dansedilla Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 (endret) Men kanskje det kan bli deg å ha litt kortere hår? Det får frem ansiktstrekkene mye bedre, og er ikke for kort til å variere med frisyrer eller styling. Ikke meningen å presse deg her, men jeg synes det er en veldig tøff avgjørelse hvis du bestemmer deg for å klippe deg! Ei venninne gjorde det, og hun fikk maaasse komplimenter for håret Endret 29. juni 2013 av Dansedilla
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Alle vet jo at jenter som ser bra ut med kort hår alltid ser bedre ut med langt! :D Anonymous poster hash: f290d...c50
Wonders Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde hår til buksekanten. Jeg klippet bob som Jenny McCartny og digget det. Nå tre år etter et det vokst til bh kanten igjen. Fint en stund, så savnet jeg manken min.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 jeg angra som en dust når jeg klipte det lange fine håret mitt. det var kjempe fint når jeg hadde klipt det. men når det begynte å vokse ut igjen ble det rimelig fort ikke stilig lengre. Anonymous poster hash: 85623...e5d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 Bob kan være snasent det, men krever mye vedlikehold for å ikke se ut som en middels sparesveis. Anonymous poster hash: 85a90...ba2
Armitage Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Ikke klipp en bob om du ikke er en som liker å bruke mye tid på håret ditt. Mange bober ser best ut om man glatter de med tang eller føner de opp i volum med en rundbørste. Ellers mener jeg at en gradert bob er kjempefint. Endret 30. juni 2013 av Armitage
Thorn Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Enig med Armitage. Jeg klipte håret fra hofta og i en kort bob mens jeg lot min egen hårfarge vokse ut, og trodde det skulle bli mindre arbeid... Det var det virkelig ikke! Det måtte glattes hver dag for å se bra ut. Det gikk jo fort siden håret var så kort, men jeg var av typen "vask, føn, ferdig". Men det var kjekt med forandring, og det var deilig med kort hår! Fikk forresten mye skryt for frisyren, og det vokser jo ut igjen om det ikke skulle være det helt store for deg. Jeg klipper meg skulderkort med fire-fem års mellomrom, det er godt å begynne på nytt innimellom
malla1992 Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #16 Skrevet 30. juni 2013 Men kanskje det kan bli deg å ha litt kortere hår? Det får frem ansiktstrekkene mye bedre, og er ikke for kort til å variere med frisyrer eller styling. Ikke meningen å presse deg her, men jeg synes det er en veldig tøff avgjørelse hvis du bestemmer deg for å klippe deg! Ei venninne gjorde det, og hun fikk maaasse komplimenter for håret Jeg har veldig lyst :-) tror jeg kommer til å kle det siden jeg har så lite ansikt. Men gutten min vill at jeg skal beholde det lange håret mitt. Han syns langt hår er så pent. Så det er vanskelig å bestemme meg :-)
Wonders Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 valgene på lengde og stil er nesten uendelige... http://pinterest.com/search/pins/?q=nice%20bob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå