Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Jeg er kjempelei sparesveisen min . Har tenkt mer og mer på hårforlengelse.. Og trenger derfor deres hjelp.

Det finnes jo et virrvarr av tilbud. Det jeg er optatt av er at det ikke skal se mega fake ut. Jeg ønsker ha hår til midt på ryggen ( er på skuldrene nå) Hva bør jeg velge og hvordan kommer prisen til og bli? og hvor lenge varer det?

( tar gjerne imot tips om bra salonger.. jeg er fra østfold)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør i alle fall velge EKTE hår.

Prisen varierer visst veldig. Jeg ringte Nikita - de tok 100 per stk (de er ganske små). Så ringte jeg en annen sallong, og de tok 50,- per stk. Satte inn 10 (5 på hver side, frisøren hadde gradert aaaalt for mye).

Tipper du må opp i noen tusenlapper for å få hele håret.

Dessuten må du regne med at de faller ut etterhvert.

Jeg har hatt det i ei måned nå, og én har falt ut. Spurte hvor lenge det holdt, og de sa ca 3 mnd om man var VELDIG forsiktig.

Uansett - det er ingen som har sett at mitt er "fake". Jeg er MEGET fornøyd, og ville definitivt gjort det igjen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for svar.

Jeg har hørt om noe som holder i 6 mnd?

Skrevet

Jeg har også hørt om de som holder i 6 mnd, og at de betaler mellom 2000-4000 for det. Alt etter hvor mye du setter på.

Skrevet

Kan være jeg husker feil, og at det holder i 6 mnd om man er forsiktig.

Gjest Gjesta
Skrevet

For da har kanskje håret mitt vokst såpass mye at det ikke er sau mer :ler:

oppklipte lengder og fall med sparesveis er ingen suksess ;D

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg hadde extensions fra Dome, det er ikke ekte hår, men mye mer holdbart. Hvis frisøren er flink til å blande fargene, og setter extensions utenom skillen, er det nesten umulig å se. Håret flettes inn i ditt eget, før det så forsegles med lim som smeltes fast.

Det sitter ganske godt, og siden det flettes inn, skader det ikke håret når du tar det ut igjen. Men normalt sett kan du ikke ha extensions i mer enn ca 3 mnd, da ditt eget hår da vil ha vokst såpass at det ser rart ut. Med Dome kan du bruke de shampoene du vil, føne osv, uten å tenke på at du skader håret (men hold deg unna kam og børste, ellers kan du rive dem ut).

Prisen er ganske heftig, men det er såpass lenge siden sist gang jeg hadde extensions at det nok har steget enda mer. Jeg betalte ikke pr. stk, men timespris, og det trengs to frisører for arbeidet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, dome så ut som et bra alternativ. Jeg var inne på sidene dems igår.

Det er kjipt legge ut mye for noe som varer bare 3 mnd men. ;D

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tror du skal lete lenge etter et alternativ som holder i 6 mnd, på den tiden vil håret ditt ha vokst ca 6-7cm, og med det også festene til extensions-ene, som festes inne ved hodebunnen, men vokser ut med håret ditt. Fasit: ikke spesielt lekkert. Dessuten kommer du til å bli så lei etter en stund, tro meg.

Skrevet

Jeg har extensions med ekte hår som heter Monna Lisa. Er visst et ganske nytt system. De kan festes på igjen hvis de faller av (og det vil de jo gjøre). Jeg har hatt de i ca 2 mnd nå og har vel festet på igjen rundt 20 stk (har 150-200 totalt). Når håret vokser ut slik at festene begynner å vise så tar de extensions'ene av (har et middel som løser opp festene) og fester de på igjen lenger oppe. Da betaler jeg ca 40,- pr stk.

Det ser helt ekte ut og kan behandles som vanlig hår mht føning, styling etc. Eneste er at jeg må skylle det i kaldt vann etter jeg har vasket det for at festene ikke skal bli bløte.

Kan absolutt anbefales, jeg har ihvertfall ikke angret et sekund. Kommer til å ha de til mitt eget har vokst ned på skuldrene.

Jeg betalte 5000,- men da fikk jeg rabatt. Vanlig pris for forlenging er 9000,- hos den salongen jeg går til.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Østfold, hadde det bare vært vestagder, der jeg bor tar de 75 for ei stripe (de er tjukke og holder dritbra) sørlandsenteret tar de 160 for den første og 90 for resten :roll::roll::roll:

Jaja. Skal sette inn 6 blå i morra jeg :)

• 6 år senere...
Skrevet

Hårforlengelse engros www visionremyhair com info [at] visionremyhair[.]com

Skrevet

Jeg har extensions fra X-tend salongen i Bergen. Vet ikke om de har noe tilsvarende der du bor?

Jeg har hatt de i litt over 2 måneder nå, merker nesten ikke noe til de lenger. Steller håret mitt akkurat som jeg pleier. Ingen som tror at det er fake, utenom de som kjenner meg, siden håret har blitt ganske mye lengre og tykkere. Jeg har EKTE hår, ville aldri hatt noe annet. Jeg har ikke mistet noen fester enda, og det skal være i opptil 6 mndr :) Jeg betalte litt over 5000,- for det.

Jeg er kjempe fornøyd, og kommer til å fortsette med dette :)

Kommer jo veldig ann på håret, salongen, og frisøren. Så undersøk en del først, sånn at du vet at du går til det beste stedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...