AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg handlet nettopp en ting på Etsy, og da jeg skulle betale, oppga jeg kontoinformasjon og betalte gjennom paypal. Samtidig måtte jeg oppgi et passord, og med det åpnet jeg en konto på paypal. Tidligere har jeg bare betalt gjennom paypal, og ikke laget egen konto. På paypal står det at betalingen er fullført, men jeg har ikke overført penger til paypal fra min egen konto. Har jeg gjort noe galt, og vil jeg få noen ekstragebyrer, eller har jeg betalt ferdig slik at alt er greit? Anonymous poster hash: 3e122...04d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Nei, jeg mente kortnummer. Har ikke oppgitt noe personlig informasjon eller gitt ut informasjon som kan føre til at kontoen tappes for penger. Synes bare at det var rart at jeg måtte åpne en konto i paypal for å få betale og jeg er litt usikker hva det egentlig innebærer å åpne konto på paypal ettersom jeg ikke fikk lest før jeg betalte. Anonymous poster hash: 3e122...04d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Altså det nummeret som står på kortet. Anonymous poster hash: 3e122...04d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Altså det nummeret som står på kortet. Anonymous poster hash: 3e122...04d Du har oppgitt denne til paypal? Eller til etsy? Dersom du oppgav kortnr i ebay så trekker de automatisk (du har krysset av for at de får lov til det). Men bare dersom du har bekreftet med en kode du får når de trekker 1 kr (eller noe slikt) fra kontoen din. Funket ihvertfall slik da jeg gjorde det.. Anonymous poster hash: 84228...448
Neket Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Paypal trekker pengene fra kortnummeret du har oppgitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå