Gå til innhold

Broderi som pakkepynt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette litt i overkant? Har sydd dette broderiet, men har byttet ut teksten med deres navn, og dato. Har pakke sammen med kort. Dette blir gitt fra flere.

Burde jeg droppe det? Jeg kjenner dem ikke så altfor godt.

Anonymous poster hash: fa0ea...476
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tja

Endret av opeth
AnonymBruker
Skrevet

dette tror jeg blir koselig =) jeg hadde hvertfall satt pris på det.

Anonymous poster hash: 19bb2...315
  • Liker 3
Gjest Adriane
Skrevet

Det der var jo bare kjempesøtt, hadde syns det var koselig jeg :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Må no være perfekt på en gave, så koselig å få en hjemmelaget pakkelapp/kort :blomst:

• Liker 1
Skrevet

syns det var nydelig jeg - jeg hadde blitt kjempeglad :)

• Liker 1
Skrevet

Så flink du er. Ja det er nydelig. Legg det ved. Og be de som pakker ut -ta vare på dette broderiet da det er en del av gaven.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke dropp det! Det er koselig og personlig :)

Endret av Golde
  • Liker 1
Skrevet

Selve bildet er ikke min stil i det hele tatt, men jeg hadde fortsatt blitt kjempesuperglad for det! Veldig koselig, og det viser mye omtanke å bruke tid på sånt. Kjør på! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fysj.....

Anonymous poster hash: aa84b...160
Skrevet

Jeg hadde satt pris på det!

Og jeg må bare si at det faktisk går an å være uenig i at dette er fint uten å gjemme seg bak en anonym bruker og skrive "Fysj...."!

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg hadde blitt veldig glad for det! Og ingen kort blir vel kasta under oppakkinga? Vi hadde eit nummerlappsystem der same nummer sto på den utpakka gåva, på kortet og på emballasjen.

• Liker 1
Skrevet

jeg synes noen ganger at kunste å pakke inn gaver er gått i glemmeboka, samme med kort.

Jeg elsker å pakke gaver og lager kort selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville blitt veldig glad for det :) broderer endel sånt selv og vet hvor mye tid og omtanke som ligger bak.

• Liker 1
Skrevet

Noen synes sikkert at dette er pent og kjekt å få men hos meg går slike ting i søppelet. Har fått broderte ting i gave og tar aldri vare på det. Men vi er har alle ulik smak. Kan godt være at brudeparet liker å få litt andre ting enn et vanlig kort.

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi har faktisk ei eske som det står kort/brev på. Der går alle slike kort vi får, og etter nokre år er det artig å sjå på dei. Barna har sine eigne minneesker til slikt, det held orden, samtidig som ein får teke vare på ting som det er verd å ta vare på.

Gjest Lonely September
Skrevet

Nydelig. Hadde blitt utrolig glad om jeg fikk et slikt

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad, ikke minst pga all tid og omtanke som er lagt i noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...