Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legen jeg har har mishandlet meg i årevis.. Dette har niesen min oppdaget, dermed begynner han og forfølger niesen min, noe som skjærer meg langt inni hjertet.. Han har alliert seg med vennene hennes og ber de skremme henne sånn at hun ikke tørr si hva han har gjort.. Hun har blitt mishandlet i årevis, og har utviklet anorexia Pga. denne legen..

Hva kan jeg gjøre som tante? Prøver å bygge henne opp så godt jeg kan, hun fortjener alt det beste i denne verden.. Hun var så syk at midjen var på størrelse med en hals.. Husker da hun satt og frøys en varm sommerdag fordi hun ikke hadde mer fettlag på kroppen..

Anonymous poster hash: 57cd7...ba9

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gammel er hun? Om dere kan, flytt... og om mulig, anmeld. Men få henne bort så fort som mulig..

AnonymBruker
Skrevet

Anmeld legen, hvorfor har ikke det blitt gjort før?

Midjen hennes kan forresten umulig være på størrelse med en hals. Det er fysisk umulig.

Anonymous poster hash: e1a40...aa9
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Legen jeg har har mishandlet meg i årevis.. Dette har niesen min oppdaget, dermed begynner han og forfølger niesen min, noe som skjærer meg langt inni hjertet.. Han har alliert seg med vennene hennes og ber de skremme henne sånn at hun ikke tørr si hva han har gjort.. Hun har blitt mishandlet i årevis, og har utviklet anorexia Pga. denne legen..

Hva kan jeg gjøre som tante? Prøver å bygge henne opp så godt jeg kan, hun fortjener alt det beste i denne verden.. Hun var så syk at midjen var på størrelse med en hals.. Husker da hun satt og frøys en varm sommerdag fordi hun ikke hadde mer fettlag på kroppen..

kan hun ikke bare bytte lege? Og så får dere anmelde jævelen

• Liker 1
Skrevet

Dere må bo på en liten plass med bare en lege?

Men løsningen vil jo være å få en annen lege på en annen plass.

Ellers skal selvfølgelig denne legen anmeldes til politiet når han mishandler folk.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Hvis ikke dette var trolleri, ville det nærliggende vært å bytte lege.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld legen, hvorfor har ikke det blitt gjort før?

Midjen hennes kan forresten umulig være på størrelse med en hals. Det er fysisk umulig.

Anonymous poster hash: e1a40...aa9

det stemmer ikke. den korsett-dama har/hadde en midje på størrelse med en dounut.

Anonymous poster hash: 0534b...dab

Gjest athena27
Skrevet

Finnes det ikke ett utvalg eller interesse organisasjon hvor slik kan rapporteres? Jeg mener vi har noe som heter ett pasientombud? Prøve å google dette, disse har mye mer kunnskap og erfaring når det kommer til slike alvorlige saker. Fortsetter denne legen med forfølgelse og trakassering, så drar dere rett å anmelder dette hos politiet. Slike leger må bare fratas retten til å behandle både voksne og barn umiddelbart.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er folk så tafatte så de lar ting pågå uten å gjøre noe? Er det virkelig så vanskelig å få slutt på dette? det er ikke akkurat faren eller mannen hennes som mishandler henne heller? Herregud, bytt lege og anmeld ham! Hvor vansleig kan det være? Kjenner at jeg blir fryktelig provosert av slike tråder. "Hjelp, hva skal jeg gjøre? Bussjåføren har spyttet meg i ansiktet hver gang jeg går på bussen i 20 år!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...