Gå til innhold

Hvis du skulle kjøpt en cd...

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Det måtte ha blitt Anastacia. Jeg synes hun er tøff,og liker stemmen hennes.

Mrs.Potter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg ha kjøpt den nye utgaven av Kurts CD som også inneholde Beautiful Day!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jaggu jeg ville kjøpt Damien Rice "O" en gang til, av den smått pinlige grunnen at jeg ikke kan finne den noe sted (og Daniel er ikke gammel nok til å få skylden enda...)

:oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg går å venter på at D12 cdn skal komme ut. Den kommer 27 og da skal jeg kjøpe den.

"Lifes a bitch and then you die"

Nas, formoder jeg?

Skrevet

Den nye til Maria Solheim! Synes hun er utrolig talentfull og fortjener å selge mange plater :digge:

Gjest Estrela
Skrevet

Soundtracket til tv-serien Alias.

Fordi jeg elsker tempoet i den serien. Og de rolige sangene... :P

Skrevet
Da ville jeg kjøpt en cd med Weeping Willows (eller hvordan det skrives)' date=' for å finne ut en gang for alle om dette er min type musikk (noe jeg tror det er).[/quote']

:Nikke:

Eller Anne Hvidsten sin... og den nye til E-Type :tunge1:

I grunn så pleier jeg ikke å kjøpe cder, jeg pleier å laste de ned gratis :D

(hører på de fleste sjangere, har ingen favoritt sjanger.. men går mye i heavy ting, som metallica (pga kjæresten), linkin park og er kjempe glad i Within Temptation og Nightwish! Hører også mye på techno/trance.. Litt av en musikksmak.. hehe!)

Har vært på konsert med Maria Solheim (på russetreff i 2002) - og hun kan synge!! Så cden anbefaler jeg =)

Skrevet

Da ville jeg kjøpt Anne Grete Preus siste og noe av Jamie Cullums, og så har jeg hatt Natalie Merchant's "Tigerlily" på listen over CD'er jeg SKAL kjøpe i årevis.. men har aldri fått summet meg til å få den kjøpt :wink:

Skrevet

Natalie Merchant's "Tigerlily"

Anbefales på det varmeste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...