Gå til innhold

Hvis du skulle kjøpt en cd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag. Hvilken ville det vært og hvorfor? :digge:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg kjøpt en cd med Weeping Willows (eller hvordan det skrives), for å finne ut en gang for alle om dette er min type musikk (noe jeg tror det er).

Skrevet

Den samlegreia til Status Quo! Eeeelsker Status Quo, men har desverre ingen Cd'er...bare en masse kassetter. Regner med at jeg kjøper den så snart jeg får penger...

Gjest Anonymous
Skrevet

Weezer-cd'en som ble ødelagt på et nachpiel i leiligheten i helga :-?

(Men den skal forresten romvenninnene mine få kjøpe, da den ble lånt og ødelagt på en fest mens jeg var på påskeferie=)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg går å venter på at D12 cdn skal komme ut. Den kommer 27 og da skal jeg kjøpe den.

Gjest Starya
Skrevet

Nja, siste skiva til Linkin Park, tenker jeg.

Skrevet

George Michael eller Anastacia.

Jeg har ikke hørt begge albumene i sin helhet, men jeg synes de er bra begge to! Jeg skal kjøpe en cd før helgen og det blir et av de albumene.

GM fordi jeg elsker den sløye funkpopen som er herlig å høre på og forhåpentligvis å trene til (vil jo vise seg) og A fordi hun er ei sprelsk dame med en rå stemme og jeg håper resten av albumet følger opp singelen. (som om det noen gang gjør det...)

Siste til Seal er også forresten en kandidat...

Skrevet

George Michael nesten uten tvil!

Han har gledet meg i mang en tung stund tidligere, og jeg føler at vi er gode venner !?!?!?

Uansett!!

Gjest Anonymous
Skrevet

"United Kingdom" med Ultramarine. :hoppe:

Var en av favoritt-CD`ene mine, men så ble den ødelagt, og nå finner jeg ingen ny noen steder :grine:

Skrevet

Jeg ville kjøpt Unni Wilhelmsen sin siste cd fordi jeg syns hun er flink. Dessuten mener jeg at man bør støtte norsk musikk. Ellers laster jeg vanligvis all musikk ned fra nettet. Hysj...

Skrevet

En CD av en norsk artist/band, vil jeg tro.

Skrevet

Jeg ville kjøpt den nye til Erik Faber, og Guns'n roses <best of>.. (mimre mimre)

Skrevet

Jeg ville kjøpt den nye til Erik Faber, og Guns'n roses <best of>.. (mimre mimre)

Skrevet

Akkurat nå vil det nok bli Maria Solheim sin.

Lyst til å støtte opp for norsk musikk da det er mye bra for tiden!

Skrevet

Akkurat nå ville jeg kjøpt den nyeste til Anne Grete Preus. Flott stemme og herlige tekster!

Skrevet

George Michael's siste. Også har jeg faktisk lyst på den siste samle CD'n de av og til reklamerer for på TV, Absolute Music 45(?) - fin å ha i bilen....

Skrevet
Akkurat nå vil det nok bli Maria Solheim sin.

Lyst til å støtte opp for norsk musikk da det er mye bra for tiden!

Den har me nett kjøpt, og anbefaler han gjerne!

Skulle eg kjøpt ein i dag, trur eg det ville blitt Odd Nordstoga, av alle ting - synst det er stilig og spesiell musikk, som kan vere fin å ha e CD-hylla...

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt cd'n til Ambeon. Jeg skal kjøpe den, men regner med at den er vanskelig å få tak i i Norge. Det er et prosjekt mellom en etablert musiker og en ung jente på 14 år. Datteren min sier det er gotisk musikk. Har fått brent en kopi og den er bare helt nydelig. Musikk som varer. Anbefales på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...