Gå til innhold

Ødelagt (?) Samsung galaxy s4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom hjem igår, etter en laaaang dag.Slang fra meg handleposen og vesken. Og sovnet på sofaen til idag tidlig...

Så våkner jeg og skal finne mobilen, og leter som en tulling. Sporløst forsvunnet. Jeg ringer den mange ganger, men bare telefonsvar..

Da ser jeg i posen, og der ligger den, søkk gjennomvåt av krepsehale-lake!! Den jævla plastboksen har åpnet seg, og nå er mobilen død. Har prøvd å tørke den, og den spraker når jeg setter i laderen, men ikke faen om den vil slå seg på. Nå tok samboeren med seg telefonen for å spørre på butikker om den kan fikses. Hardware.no, og netsom-butikken kunne ikke hjelpe...

What to do? Deprimert til 1000 her.................. :( :(

Anonymous poster hash: 268c0...b72
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det verste er at jeg har bare hatt den i 2 uker, kjøpt via djuice med abbonement og binding i ett år. Og da må jeg betale for mobilen jeg ikke kan bruke i ett år fremover. Faen i helvete !!

AnonymBruker
Skrevet

Har du noe forsikringer? Og kanskje unngå å nevne at du prøvde å lade den mens den (mest sannsynlig) fortsatt var våt.

Anonymous poster hash: f0cd9...577
AnonymBruker
Skrevet

Uff :( Det er dessverre ingen gode nyheter. De færreste elektroniske ting tåler så mye som fukt i dag. Den er nok forgjeves hinsides.

Anonymous poster hash: f9599...f28
AnonymBruker
Skrevet

Har du noe forsikringer? Og kanskje unngå å nevne at du prøvde å lade den mens den (mest sannsynlig) fortsatt var våt.

Nei, ingen forsikringer. Så vidt jeg vet. Fikk den i posten, begynte å bruke den. Men hvor skal jeg henvende meg når ikke de nevnte butikkene kan hjelpe?

Skrevet

Marinert over natta i saltlake er ganske utrivelig for de fleste mobiler, så jeg er redd den er godt ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen forsikringer. Så vidt jeg vet. Fikk den i posten, begynte å bruke den. Men hvor skal jeg henvende meg når ikke de nevnte butikkene kan hjelpe?

Men ingen ulykkeforsikring eller annet?

Ring Djuce. Kundeservice har hjulpet meg iallfall.

AnonymBruker
Skrevet

Men ingen ulykkeforsikring eller annet?

Ring Djuce. Kundeservice har hjulpet meg iallfall.

Ikke som jeg vet nei. Jeg bestilte via nett, og det var det. Ringer kundeservice jeg da.

Skrevet

Har du reiseforsikring?

AnonymBruker
Skrevet

Har du reiseforsikring?

Nei.. Har innboforsikring da men.. Kan det hjelpe tro? Og forsikring til ny? Kan den fikses i det hele tatt?

Nå kommer ikke samboer hjem før rundt halv elleve, så jeg håper håper håper at kanskje den vil la seg slås på når han kommer tilbake med den. Men det er vel å håpe for meget....... :sukk:

Skrevet

Kanskje du kan få det på innbo? Hadde en kjip episode her hvor telefonen falt i gulvet fra bordhøyde og skjermen sprakk. Jeg fikk igjen på innboforsikringen for det, heldigvis.

Skrevet

tror ikke innbo hjelper. lov å høre, såklart. kjipt å oppleve sånt :/

Skrevet (endret)

Innbo kan funke, men det er liten vits i det hvis du ikke har sånn superforsikring (eller idiottillegg, som jeg pleier å kalle det). Uten det ekstra er egenandelen ofte for høy, og det er ikke sikkert det kan dekkes i det hele tatt.

Personlig hadde jeg bare bitt i det sure eplet og kjøpt meg en ny telefon. Dyrt? Jada, men det koster å være uforsiktig.

En telefon som har marinert seg i krepsehalelake over natta er nok så dau at den ikke kan repareres.

Endret av Zzyzx
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med djuice. Den må leveres på reprasjon selvsagt, men kunne ikke si hva det kom til å koste. Så kanskje like greit å kjøpe ny..

Så altså.Jeg er mobilløs. Jeg kan ikke bare kjøpe meg en ny hellr, da jeg går på AAP. Jeg har brukt mange mange mange år på å betale ned gjeld, og endelig kvitt inkasso, og endelig bestilt mobil, og så skjer dette. De 549kr pr/mnd nå fremover for denne telefonen var det jeg hadde å avse i mnd. Selv det var litt mye egentlig...

Fy faen for en jævlig kjip situasjon. Vil helst bare legge meg ned å grine enda mer enn jeg allerede har gjort. Helvetes dritt!

Skrevet

Hadde det vært en iPhone, kunne du sendt den til Apple og fått en ny en for 2200 kr eller noe sånt...

Har ikke Samsung innført noe lignende for å ta andeler fra Apple altså?

Skrevet

Den kunne muligens ha overlevd om du hadde tatt fra hverandre delene og lagt alt i tørr ris frem til den var HELT tørr.

Så vet du det til en annen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...