AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hvorfor er det slik at gjestene i et utdrikningslag skal betale for spa/hotell/whatever for bruden? Når det er mange deltagere blir det ikke så mye per person, men for meg er det en prinsippsak. Anonymous poster hash: bca35...e91
Wonders Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 de som er med skal betale for bruden. Man kan velge og ikke bli med selv, og spare den utgiften. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Fordi man på sett og vis feirer henne den dagen? Litt som når man kjøper presang til noen som har bursdag i stedet for at de betaler for den selv?Anonymous poster hash: 5ee26...7b9 6
Tomaten Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Da foreslår jeg at du lar være å bli med. Men ikke klag når ingen dukker opp når det er din tur. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 For en latterlig prinsippsak. Er det ikke hyggelig å spandere på den man feirer? Regner med at du ikke gir gaver i andre anledninger heller? De klarer seg sikkert fint uten at noen med den holdningen kommer da så bli hjemme med god samvittighet!Anonymous poster hash: 25dd9...38e 6
Gjest Fru_Hestehov Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Utdrikningslag er jo en "feiring" av bruden, derfor spanderer man på henne (innenfor rimlighetens grenser). Det er jo også en overaskelse til henne, se på det som en gave. Selv har jeg ikke noe problem med å dele brudens utgifter med de andre deltagerene, synes jeg forlover har lagt opp til et for dyrt opplegg så sier jeg fra/blir ikke med. Men synes faktisk at de andre deltagerne i utdrikningslaget også skal ha en hyggelig opplevelse (og henge på venteværelset utenfor en spa i 2-3 timer så brud og forlover skal få stelt seg gidder jeg feks ikke). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå