Bridezilla2013 Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Sydama ringte meg og sa jeg kunne komme og prøve kjolen etter noen justeringer!! Så spennende! Så etter jobb i dag faller dommen. Har slitt litt med vekta noen år nå etter barnefødsel og f**** up stoffskifte...Bah! Men jeg håper jeg har klart å gå ned noen cm i hvertfall så den sitter bra! Grugleder meg litt nå kjenner jeg. Det hører og til i historien at vi skulle gifte oss i fjor egentlig, men vi ble nødt til å utsette til i år, så kjolen kjøpte jeg for en god stund siden. I mellomtiden har jeg sluttet å røyke og gått opp ti kilo :/
Bridezilla2013 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2013 Den var for liten.... :'( Så sydama skal lage et nytt bakstykke (det som er bak korsettstingene) som er litt bredere, også skal jeg gå ned en del. Problemet er at midjen min har blitt smalere, men fettet harv "flyttet" seg nedover så nå ligger fettet rundt korsryggen og kjærlighetshåndtakene.. Blæ...Så nå blir det mye bevegelse av kroppen og lavkarbodiett i noen uker. Lavkarbo fordi jeg har prøvd det før og det fungerte veldig bra på meg. rett og slett Går ikke dette, så får jeg ta suppekuren den siste uken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå