Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min gravide venninne ruslet på tur på Grønland. Dette er hennes andre. Førstemann er 2 år.

Hun så lengselsfult på en Leandervugge til 1750,- men har simpelthen ikke råd. Jeg har så lyst til å kjøpe den til henne men i tillegg må jeg kjøpe stativet til 998,- for å ødelegge taket med en gigakrok vil hun nok ikke og da kan den jo heller ikke flyttes.

Er det noen som vet om rimeligere alternativer?

Anonymous poster hash: 5e395...89e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp på finn? :)

Jeg var på finn en tur, fant ikke vugge, men en elektrisk babyvugge. *griner litt på nesa*

Det var ikke noe merke-navn på denne og jeg vet ikke helt....eller...noe om baby-utstyr i det hele tatt :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Fant noen på finn, tusen takk :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg kjøpte min på finn, 1500,- inkludert vugge, madrass, 2 x laken til madrassen, stativ og himmel.

Jeg la bare ut en annonse på ønsker å kjøpe på finn, skrev maks pris og det rant inn med mail/sms! :) Lykke til! (Har sett de nede i 900 på finn også, men vet ikke om det kanskje var uten stativ?)

Anonymous poster hash: 39eaa...0d0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant full pakke på finn.no til 1400,- "Slør" og greier :bolledeig:

Skrevet

Venninna di er heldig som har en så snill venn som deg!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Venninna di er heldig som har en så snill venn som deg!

Å tusen takk, det var kjempehyggelig av deg å si. Hun er verdt sin vekt i Leandervugger min fantastiske venninne. Alle damer skulle hatt ei venninne som henne!

AnonymBruker
Skrevet

Å tusen takk, det var kjempehyggelig av deg å si. Hun er verdt sin vekt i Leandervugger min fantastiske venninne. Alle damer skulle hatt ei venninne som henne!

Så hyggelig du er! :)

Når det gjelder Leandervuggen så hadde jeg nok ikke kjøpt noe annet til henne(altså en annen vugge). Hun har nok sett seg ut akkurat den, og da kan en annen bli litt annerledes enn hun egentlig har "bruk" for - slik at du kanskje bruker penger unødig.

Jeg hadde heller kjøpt noe annet fint og mer rimelig som du vet hun ønsker seg :)

Anonymous poster hash: 1ea52...3b7

• Liker 1
Skrevet

Dere to skulle jeg likt å kjent :)

• Liker 1
Skrevet

Fint at du fant på finn, jeg så nå at det var veldig mange der. :) Jeg ville bare si at du er en veldig, veldig søt og snill venninne som vil gjøre sånt for venninnen din. Hun er heldig som har deg. :)

• Liker 1
Gjest RockOn
Skrevet

Så utrolig snilt gjort! Er ikke mange som deg!!

Neste så jeg skulle ønske jeg hadde sett uttrykket da du ga henne vuggen. Det er som regel verdt penger og "strev" :)

AnonymBruker
Skrevet

Å så søte og snille dere er, tusen takk for at dere synes så godt om meg. :dagens-rose:

Jeg er så heldig å ha en venninne som er så nær at søster nok er mer riktig og jeg skulle ønske alle mennesker kunne oppleve å ha noen man kan fortelle alt og som årene går så blir man ett lite ektepar :fnise:

Jeg var helt låst i tanken om at jeg måtte kjøpe i butikken. Hun har bursdag i morgen og jeg var litt fra meg i går over ikke å få kjøpt akkurat det jeg ville, så tusen takk for dytten og lenke til finn.

Jeg gleder meg sånn til å se henne få den ja. Jeg håper hun har glemt turen og vindus-handlingen og blir overrasket over at jeg husket hjertesukket hennes. Det er et par måneder siden og graviditeten surrer med hukommelsen så *krysser fingrene*

Jeg må virkelig si at dere på dette underforumet var superkoselige. Tusen takk for all hjelp og godord. :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...