Capricorn Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Har nye Converse som gnager noe inn i H....! De er ikke for små. Jeg kunne ikke hatt de større. De gnager på helen og foran pga noen sømmer inni. Har dere opplevd at de må gåes litt inn? Er litt skuffa. Så dyra sko burde være gode å gå i fra dag 1.
myrrasarru Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Har nye Converse som gnager noe inn i H....! De er ikke for små. Jeg kunne ikke hatt de større. De gnager på helen og foran pga noen sømmer inni. Har dere opplevd at de må gåes litt inn? Er litt skuffa. Så dyra sko burde være gode å gå i fra dag 1. Ja. de må gåes inn, men gud hvor gode de blir etter man har tilpasset conversene etter foten. 1
Capricorn Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2013 Ja. de må gåes inn, men gud hvor gode de blir etter man har tilpasset conversene etter foten. Får vel bare plage meg selv litt til da. Gikk med dem i går og måtte ta en pause i dag siden det var for vondt
myrrasarru Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Får vel bare plage meg selv litt til da. Gikk med dem i går og måtte ta en pause i dag siden det var for vondt ja jeg vet. kjenner meg igjen.
Gjest Solsmil Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 De må gåes inn. Dyre sko er ikke nødvendigvis tilpasset foten din, selv om de koster mye. Jeg har ganske mye gnagsår når jeg har nye converse, gjerne i flere uker, men så blir de kjempegode etterhvert
Zakuro Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Gå deg en tur med våte sokker:) Gjør susen på tøysko. Noen sier også at å føne dem mens du har dem på beina funker, men har aldri prøvd det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Converse-sko er ikke noe fint for maskulint Anonymous poster hash: 6dd7b...508 1
pinar Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Converse er vel ikke ment å skulle være gode. De er jo helt flate. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå