Gå til innhold

Converse-sko som gnager veldig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nye Converse som gnager noe inn i H....! De er ikke for små. Jeg kunne ikke hatt de større. De gnager på helen og foran pga noen sømmer inni.

Har dere opplevd at de må gåes litt inn?

Er litt skuffa. Så dyra sko burde være gode å gå i fra dag 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nye Converse som gnager noe inn i H....! De er ikke for små. Jeg kunne ikke hatt de større. De gnager på helen og foran pga noen sømmer inni.

Har dere opplevd at de må gåes litt inn?

Er litt skuffa. Så dyra sko burde være gode å gå i fra dag 1.

Ja. de må gåes inn, men gud hvor gode de blir etter man har tilpasset conversene etter foten. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja. de må gåes inn, men gud hvor gode de blir etter man har tilpasset conversene etter foten. :)

Får vel bare plage meg selv litt til da. Gikk med dem i går og måtte ta en pause i dag siden det var for vondt :)

Skrevet

Får vel bare plage meg selv litt til da. Gikk med dem i går og måtte ta en pause i dag siden det var for vondt :)

ja jeg vet. kjenner meg igjen. :laugh:

Gjest Solsmil
Skrevet

De må gåes inn. Dyre sko er ikke nødvendigvis tilpasset foten din, selv om de koster mye. Jeg har ganske mye gnagsår når jeg har nye converse, gjerne i flere uker, men så blir de kjempegode etterhvert

Skrevet

Gå deg en tur med våte sokker:) Gjør susen på tøysko. Noen sier også at å føne dem mens du har dem på beina funker, men har aldri prøvd det selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Converse-sko er ikke noe fint :( for maskulint

Anonymous poster hash: 6dd7b...508

• Liker 1
Skrevet

Converse er vel ikke ment å skulle være gode. De er jo helt flate.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...