Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er Schindler's Liste, Pianisten og Dirigentens valg kommet på DVD! JIPPI! Noen som vet om andre "perler" som er kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte titanic på dvd i går :P :oops: (kanskje ikke ny, men jeg er grisefornøyd)

Gjest Anonymous
Skrevet

Titanic er lang, men utrolig bra! Jeg elsker filmmusikken som er skrevet av James Horner! :-) Idag kjøpte jeg forøvrig Jerry Maguire -en flott film synes nå jeg!!

Skrevet

Glemte visst å logge inn....så siste var meg.

Skrevet

Team Antonsen for de som liker den type humor :)

Har også hørt noen rykter om at Olsenbanden snart kommer ut på dvd. En annen god gammel skal også ut på dvd, nemlig de gode gamle Star Wars filmene. *glede seg*

Skrevet

Kill Bill I (Tarantino) har nettopp kommet på DVD i USA! (Bestillte den på Amazon.com i går).

Skrevet
Har også hørt noen rykter om at Olsenbanden snart kommer ut på dvd.

:danse:

du snakker om de gamle olsenbanden-filmene, ikke sant?

Gjest bare lille meg...
Skrevet
Team Antonsen for de som liker den type humor :)

Har også hørt noen rykter om at Olsenbanden snart kommer ut på dvd. En annen god gammel skal også ut på dvd, nemlig de gode gamle Star Wars filmene. *glede seg*

Er Team Antonsen kommet på dvd asså????

*Løøøøøper til butikken*

Skrevet
Er Team Antonsen kommet på dvd asså????

*Løøøøøper til butikken*

Beklager, jeg leste litt feil i det første innlegget her inne, men Team Antonsen kommer ut på to dvd'er 2. juni. Så du må nok vente litt til som resten av oss andre, men det er i hvert fall i vissheten om at det er vel verdt penga sine. :wink:

du snakker om de gamle olsenbanden-filmene, ikke sant?

Stemmer det, de gode gamle norske olsenbanden filmene jeg snakker om :) Har ikke klart å finne ut nøyaktig av når de skal komme ut (noen andre som veit?), men i løpet av 2004 skal alle være ut.

Skrevet

Stemmer det, de gode gamle norske olsenbanden filmene jeg snakker om :) Har ikke klart å finne ut nøyaktig av når de skal komme ut (noen andre som veit?), men i løpet av 2004 skal alle være ut.

Jippi!! :kul:

Skrevet

Når vi først er innom norsk på DVD må jeg bare nevne at orions belte er kommet ut! Både pappa og mannen min er ovelykkelige...jeg sånn passe... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...