AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Har tidligere brukt shiseido, og skal bestille mer, men butikkeb her solgte det ikke mer, og må som sagt ha pudder i dag. Har også tidligere brukt max factor compact foundation (den gullboksen), og vært fornøyd med det. Er det noen her som har forslag til et godt pudder? Det må dekke bra, men ikke bli kakete. Gjerne ikke alt for dyrt heller, da jeg skal bestille nytt etterhvert. Hvem er de beste av "billigpudderene"? er det best å bare gå tilbake til max factor compact foundation i mellomtiden? Tar gjerne i mot tips ang foundation også. Anonymous poster hash: dc689...c8e
Tomaten Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Har dessverre ikke noe å anbefale hvis du bare skal ha sånn billigsminke. Er en grunn til at det er så billig...
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Glo Minerals Pressed Base... helt fantastisk, og jeg har prøvd maaange :-) Anonymous poster hash: 5d3bb...cbe
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Har dessverre ikke noe å anbefale hvis du bare skal ha sånn billigsminke. Er en grunn til at det er så billig... Hvor har jeg sagt at jeg bare skal ha billigsminke? Det er jo ikke det at jeg må ha billigsminke, jeg skal kjøpe mer av shiseido (eller kommer den i billigkategorien i dine øyne?), men jeg gidder ikke kjøpe et pudder til 400 kr som jeg skal bruke i mellomtiden liksom. Ab: Hvor kjøper du Glo Minerals Pressed Base? Men takk for svar begge to.Anonymous poster hash: dc689...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Dette er pudderet jeg har brukt før forresten:http://www.kicks.no/shiseido/makeup/base/foundation-c104/smoothing-compact-foundation-p6695?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7cHJvZHVjdF9rZXk7Mzc0NjQ4NDlfbm9fTk8 Anonymous poster hash: dc689...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har kjøpt mitt på nettet, men vet at det finnes både hudpleiesalonger/parfymerier som også selger Glo Minerals. Spørs vel helt hvor du bor. Anonymous poster hash: 5d3bb...cbe
Tomaten Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Har tidligere brukt shiseido, og skal bestille mer, men butikkeb her solgte det ikke mer, og må som sagt ha pudder i dag. Har også tidligere brukt max factor compact foundation (den gullboksen), og vært fornøyd med det. Er det noen her som har forslag til et godt pudder? Det må dekke bra, men ikke bli kakete. Gjerne ikke alt for dyrt heller, da jeg skal bestille nytt etterhvert. Hvem er de beste av "billigpudderene"? er det best å bare gå tilbake til max factor compact foundation i mellomtiden? Tar gjerne i mot tips ang foundation også. Anonymous poster hash: dc689...c8e Der. Glo minerals er derimot helt fantastisk. Enig med AB. Her hvor jeg bor så er det diverse frisører som selger det. Mulig hudpleieaktører også
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Der. Glo minerals er derimot helt fantastisk. Enig med AB. Her hvor jeg bor så er det diverse frisører som selger det. Mulig hudpleieaktører også Det er derfor jeg skrev "billigpudderene". Med det mener jeg ikke at jeg bare skal ha pudder fra 150 og nedover, men at jeg ikke gidder å bruke 400 kr på et pudder det ikke er sikkert jeg skal bruke mer enn et par-tre uker. Men uansett, jeg kan ikke huske at jeg har sett noe glo minerals hos frisøren her, og det er ikke flust av hudpleiesalonger her, og da kan det fort bli dyrt igjen. De dyrere pudderene kjøper jeg på nett, ikke noe vits å betale 150 kr mer når man kan kjøpe det på nett. Anonymous poster hash: dc689...c8e
Yzma Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Jeg skal kjøpe pudder imorgen. Noen som har noe veeldig bra å anbefale?
Gjest Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Jeg er veldig fornøyd med de lancome har. Er også glad i mineralpudderet fra clinic.
Gjest Blomst83 Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er fornøyd med maybelline sitt. Men jeg bruker primer under, og fikseringsspray,så vet ikke hvordan det er alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå