Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Kjøpte en jean paul jakke på disse tider i fjor. Etter bare et par mnd var sømmen på glidelåsen på den ene lomma helt ødelagt. Bare masse løse tråder. Man bør kunne se at det er en produksjonsfeil. Men har vært i usa i 8 mnd,og jakka har derfor ligget hjemme.. Er det mulig å få bytta den nå tro? En jakke til over 1000 kr bør uansett holde mer enn et år som det er gått nå. Den er brukt maks 15 ganger.. Sure penger om jakka må kastes :-? (ser ikke bra ut sånn den er nå,og ikke mulig å gjøre stort med tror jeg) Håper på svar:)
Gjest Virvel Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Det varierer veldig hvor forståelsesfulle de er i butikkene, men det er da vel verdt et forsøk, i det minste? Er enig i at en jakke burde holde litt lenger.
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Du burde nok sagt fra tidligere, vil blir vanskelig å bevise at den ble sånn raskt. Men det er jo verdt et forsøk.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Meg igjen:) ja det burde vært gjort tidligere, men det ble vanskelig i.o.m at jeg ikke har vært i norge på en stund. Er verdt et forsøk satser jeg på. Kjedelig å betale masse penger for en jakke som blir ødelagt med en gang. (har det forresten ingenting å si at det er en produksjonsfeil?)' -Trege gjesten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå