Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så var det dette sexlivet da.. Vi har en datter på 4 Mnd. Siden hun ble født har vi kanskje hatt sex 5-7 ganger. To av gangene har det vært godt, de andre har jeg halvhjertet vært med på uten noe særlig lyst..

Sexlivet vårt var ikke på topp før vi fikk barn heller akkurat. Vi hadde kanskje sex 2 ganger i Mnd i to år før jeg ble gravid, under graviditeten var det som før. Jeg har slitt litt med at jeg er veldig trang, og når han trenger inn gjør det ofte vondt. Det går over når han først er inne, men hele greia er litt turn off og hindrer spontan sex.

Nå må også sexen planlegges ut i fra når babyen sover osv. Heller ingen boost for sexlivet. Jeg går på p piller, men er livredd for å bli gravid igjen. I det hele tatt føles det som om jeg får nok nærhet de barnet, om dere skjønner. Når hun har lagt seg for kvelden, er det siste som frister sex. Mannen min har ALLTID lyst. Han har en enorm sædprodukson og sier at han sliter med å fungere på jobb om han ikke får "tømt seg" 1-2 ganger daglig. Han forventer ikke sex så ofte altså, men han vil gjerne at jeg skal massere han osv mens han tar hånd om det.. Dette har jeg ikke lyst til i det hele tatt. Jeg er bare så lei alt maset, han er konstant stiv og klar og maser, tar på meg ect. Er lei av å avvise han, jeg vil jo ha et sexliv - men jeg orker ikke.

Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 2e9ad...e97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger om dagen hvor du skal "massere" ham ødelegger nok mer for deg enn det bidrar.

Jeg har ganske høy sexlyst selv, men dette hadde blitt turnoff for meg altså - sitte å se på noen onanere flere ganger daglig - det er tull.

Det han sier om produksjon og lyst er og bare tull - lyst har ingenting med det å gjøre, lysten hans ville vært der uansett.

Du må jo forklare at du har vondt, og at du har lavere sexlyst enn ham akkurat nå - og at du tror "masing" vil bidra til at din lyst blir enda lavere.

Dere må bli enige om et kompromiss, og jeg tror det innebærer at dere kutter ut denne "masseringen" som jo ikke gir deg noe som helst glede.

Dog tenker jeg du ikke kan bare kutte sexlivet totalt, da finner du aldri tilbake til normalen igjen.

Hvordan var du før graviditet, og hva kunne du selv tenke deg å "komme tilbake til" ifht lyst og aktivitet?

At du får nok nærhet av babyen er jo drepen for forholdet i lengden, så her må du tenke litt langsiktig. Du skal jo ikke gjøre ting uten lyst - men du burde gjøre ting for din egen del for å øke lysten mer på sikt(eks øve deg på å onanere selv og kjenne kun på lyst og ikke "press").

4 måneder etter fødsel er ikke allverdens, men det blir jo det om dette pågår i både 1 og 2 år - og ingenting kommer gratis.

Anonymous poster hash: e64b0...d19
AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger om dagen hvor du skal "massere" ham ødelegger nok mer for deg enn det bidrar.

Jeg har ganske høy sexlyst selv, men dette hadde blitt turnoff for meg altså - sitte å se på noen onanere flere ganger daglig - det er tull.

Det han sier om produksjon og lyst er og bare tull - lyst har ingenting med det å gjøre, lysten hans ville vært der uansett.

Du må jo forklare at du har vondt, og at du har lavere sexlyst enn ham akkurat nå - og at du tror "masing" vil bidra til at din lyst blir enda lavere.

Dere må bli enige om et kompromiss, og jeg tror det innebærer at dere kutter ut denne "masseringen" som jo ikke gir deg noe som helst glede.

Dog tenker jeg du ikke kan bare kutte sexlivet totalt, da finner du aldri tilbake til normalen igjen.

Hvordan var du før graviditet, og hva kunne du selv tenke deg å "komme tilbake til" ifht lyst og aktivitet?

At du får nok nærhet av babyen er jo drepen for forholdet i lengden, så her må du tenke litt langsiktig. Du skal jo ikke gjøre ting uten lyst - men du burde gjøre ting for din egen del for å øke lysten mer på sikt(eks øve deg på å onanere selv og kjenne kun på lyst og ikke "press").

4 måneder etter fødsel er ikke allverdens, men det blir jo det om dette pågår i både 1 og 2 år - og ingenting kommer gratis.

Anonymous poster hash: e64b0...d19

Før graviditet og fødsel: ca 2 ganger i Mnd. Kunne tenkt meg en gang i uka.. har fortalt han at onaneringen hans er drepen for lysten min, da blir han som regel litt småfurten og sier at "du har jo uansett ikke lyst..." vel, jeg har hvertfall ikke lyst til å være runkedukka di..

Anonymous poster hash: 2e9ad...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...