Gjest sweetsugar Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har i det siste begynt å bli litt interessert i slike ting. Jeg selv har opplevd ting som at jeg kan tenke på at brannvarsleren skal gå, så har den gått samme natten, eller at strømmen skal gå, så har den gått noen timer senere. men grunnen til at jeg ble mer interessert nå, er pga jeg har begynt å spille et quiz spill på mobilen, og det er veldig mange spørstmål jeg overhodet ikke vet, spørstmålene er veldig vanskelige. Men det jeg har merket, er at når jeg bare gjetter reint, altså uten å tenke meg om, så får jeg som oftest feil, og riktig en sjelden gang. Men når jeg tar meg tid til og ikke tenke hva som er svaret, men på en måte velge det svaralternaltivet som jeg trekkes mot, så er det ganske ofte riktig. Dette er spørstmål om ting jeg ikke har hørt om heller. Fire svaralternaltiver, jeg leser igjennom alle, på svar nr 2 som leser, kan jeg plutselig få en "stopp" følelse, og da velger jeg det svaret, og da er det ikke alltid, men oftere om jeg bare gjetter i vildenssky at jeg får riktig. Dette kan såklart være ganske stor sansynelighet for at jeg bare hadde flaks, men satt i bilen idag og tenkte på at jeg skulle ta den paranormale testen som er på paranormal.no, og jeg fikk bare helt utav det blå "stjerne" (i bilen før jeg kom hjem) som er ett av alternaltivene du kan velge. Er sånn test med 5-6 forskjellige tegn, så skal du velge ett av tegnene, gjøre det noen ganger, så får du sånn beregning på om du er noe paranormal eller hva. Jeg valgte stjerne, og det var riktig når jeg tok testen. Dette er sikkert bare tilfeldighet, men valgte å skrive det uansett. Lurer på om dere har noen opplevelser, der noe sier deg, at noe kommer til å skje, så har det skjedd f.eks? Fortellfortell om dine opplevelser, er veldig interessert
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Skeptisk.. Men jeg har ant selv en følelse av at noe skulle skje, også skjedde det noen timer senere. Jeg liker å tro det gjerne er tilfeldigheter dog. Men jeg utelukker heller ingenting. Også, hvis det var wordfeud (noe det hørtes ut som), så er det jo klart lettere å luke ut noen alternativer og føle seg frem til hvilke svar som en tror er riktig. Og det står vel som oftest mellom to stk antar jeg? Utover det har jeg hørt om massevis av oppleveleser om lignende, men jeg er likevel skeptisk.
Gjest sweetsugar Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Skeptisk.. Men jeg har ant selv en følelse av at noe skulle skje, også skjedde det noen timer senere. Jeg liker å tro det gjerne er tilfeldigheter dog. Men jeg utelukker heller ingenting. Også, hvis det var wordfeud (noe det hørtes ut som), så er det jo klart lettere å luke ut noen alternativer og føle seg frem til hvilke svar som en tror er riktig. Og det står vel som oftest mellom to stk antar jeg? Utover det har jeg hørt om massevis av oppleveleser om lignende, men jeg er likevel skeptisk. Jeg er også skeptisk, men samtidig så tenker jeg hvor mange ganger det kan skje, før jeg lenger ikke tenker at det er tilfeldigheter men hva mente du med wordfeud? skjønte ikke helt
Black March Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Nei, men jeg har en heeelt spesiell egenskap! Jeg klarer å stå opp kl. 6 om morgenen, på en mandag, uten å være gretten, eller trenge kaffe?!
Gjest sweetsugar Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Nei, men jeg har en heeelt spesiell egenskap! Jeg klarer å stå opp kl. 6 om morgenen, på en mandag, uten å være gretten, eller trenge kaffe?! jøss..utrolig!
Sugerøret Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Ja men velger å ikke nevne ting her.Det blir da alt for lett å kjenne meg igjen.
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Jeg er også skeptisk, men samtidig så tenker jeg hvor mange ganger det kan skje, før jeg lenger ikke tenker at det er tilfeldigheter men hva mente du med wordfeud? skjønte ikke helt Hehe. Når er noe bare for tilfeldig, for at det er en tilfeldighet liksom? Hehe. Det er jo et godt spørsmål. Og beklager, det var ikke wordfeud jeg mente, men derimot QuizBattle.
Gjest sweetsugar Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Hehe. Når er noe bare for tilfeldig, for at det er en tilfeldighet liksom? Hehe. Det er jo et godt spørsmål. Og beklager, det var ikke wordfeud jeg mente, men derimot QuizBattle. Ja, er det jeg tenker da.. Ja, står ofte mellom to stykk, men får ofte den følelsen av at det er akkurat f.eks nr.3 som er riktig, men det tror jeg såklart de fleste mennesker kan føle da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå