Gjest Singel Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hvordan fanger en man deres oppmerksomhet ? Altså hva er det som gjør at dere blir inntresert ?
Gjest miora Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Kom igjen, vær deg selv. Skal ikke noe mere til. Da kan jentene finne ut om du er noe for dem, og du kan finne ut om jenta/jentene er noe for deg. Skader heller ikke å vise litt ekstra interesse, som blikk, oppmerksomhet ol, for at hun skal skjønne at du faktisk er interessert. De kjedelige svarene er gjerne ikke de mest populære, men har tro på at virkeligheten ikke er så spennende og vanskelig som man skal ha det til.
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Taktfullhet, oppmerksomhet, humor og ren og pen i tøyet.
temolitus Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 humor sjarm ærlighet god stil lukter godt reflektert høflig mot familie/venner og folk generelt Og de fleste sier at utseendet ikke betyr NOE, men come on, du blir ikke tiltrukket av en som ser ut som en innskrupa pungrotte
Gjest Singel Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Takker for svar jeg har hatt dysleksi i alle år men føler ikke at jeg er av de verste sorten. Så hvis noen absolutt skal kommentere mine skrive ferdigheter så er det bare å dra til helvete. Kom med konstruktive svar. Og gidde å bruke tiden din på å skrive piss sier litt om hvor mye fritid du har .
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 En kar som er blid og hyggelig fanger min oppmerksomhet, etter at oppmerksomheten er fanget så finner vi fort ut om kjemien stemmer.. Noen er liksom bare enklere å snakke med enn andre! Anonymous poster hash: 28bea...aa9
Gjest anonym Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 I wish I knew Men og være seg selv er viktig ja.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 En mystisk fyr! Anonymous poster hash: 0d86b...7bc
Tibbie Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Det fatter min interesse hos gutter er at han smart/kunnskapsrik, utadvent, selvstendig, ambisiøs og snill/høflig mot alle.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Sorry, men dårlige skriveferdigheter er turn off. Man virker rett å slett mindre smart, samme om man har dysleksi. Jeg er bare ærlig, det er min mening. En fyr trenger forøvrig ikke gjøre noe spesielt for å fange min oppmerksomhet. Så lenge han er seg selv og sjarmerende, så kommer han veldig langt med det. Er heller ikke noe spesielt en mann kan gjøre for å få meg til å like han. Enten liker jeg han som han er, ellers kommer jeg aldri til å like han. Anonymous poster hash: b169b...878 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Det som fanger min oppmerksomhet er sjarm, dybde og intelligens, og iallefall førstenevnte er såppas udefinerbart at det i bunn og grunn er et ganske nyttesløst svar. Men ellers så hjelper det mye med et smil, god kroppsholdning, hygiene, en viss bevissthet omkring klesvalg og en dæsj selvsikkerhet.
SkiZy Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Gode skriveferdigheter, for det første Anonymous poster hash: d712b...20b Ts, hva interesserer; 1. Dysleksi, for det første 2. Vennlighet 3. Erfaringer og pågangsmot 4. Ærlighet 5. Humor 6. Åpenhet 7. Modighet 8. Smart 9. Snakkesalig 10. Smil, flørt 11. Kunnskap om noe/ha interesser/hobby/nerdete på noe. Dette er det som kan fange oppmerksomheten min på et blunk. Videre spiller det på Kjemi
Gjest pautine Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 Hvordan fanger en man deres oppmerksomhet ? Altså hva er det som gjør at dere blir inntresert ? At du prøver å få spesiellt min oppmerksomhet, ikke oppmerksomheten til hvilken dame som helst. Alle både menn og kvinner blir sjarmert av å oppdage at noen legger spesiellt merke til en:) Så å satse på en hest, ihvertfall innenfor samme område/gruppe:)
Petra75 Skrevet 27. juni 2013 #14 Skrevet 27. juni 2013 Takker for svar jeg har hatt dysleksi i alle år men føler ikke at jeg er av de verste sorten. Så hvis noen absolutt skal kommentere mine skrive ferdigheter så er det bare å dra til helvete. Kom med konstruktive svar. Og gidde å bruke tiden din på å skrive piss sier litt om hvor mye fritid du har . Menn som har sjarm, humor og selvironi fanger min interesse. Det vil si at menn som går i forsvar ved hver minste fleipete bemerkning styrer jeg unna. 1
Gjest celine Skrevet 27. juni 2013 #15 Skrevet 27. juni 2013 Først og fremst en velfungerende hjerne - dernest et godt smil
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #16 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har ingen av delene. Verken sjarm, en fungerende hjerne, humor eller selvironi. Men et fint smil har jeg derimot ! Anonymous poster hash: c7056...c0d
Gjest celine Skrevet 27. juni 2013 #17 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har ingen av delene. Verken sjarm, en fungerende hjerne, humor eller selvironi. Anonymous poster hash: c7056...c0d Pfft, du lurer ikke meg! Alle har det i det rette samspillet med den rette damen, selv om man kanskje ikke tror det selv
navnet Skrevet 27. juni 2013 #18 Skrevet 27. juni 2013 Jeg elsker en mann med karisma, humor, selvsikkerhet og høflighet. Digger det. Men som du ser her så er alle forkjellig.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #19 Skrevet 27. juni 2013 Pfft, du lurer ikke meg! Alle har det i det rette samspillet med den rette damen, selv om man kanskje ikke tror det selv Enig. Men noe slikt forutsetter jo at det finnes en (eller flere) som er den rette da? Burde jeg forøvrig ha veivet litt med ironiflagget i blant? Anonymous poster hash: c7056...c0d
Gjest celine Skrevet 27. juni 2013 #20 Skrevet 27. juni 2013 Enig. Men noe slikt forutsetter jo at det finnes en (eller flere) som er den rette da? Burde jeg forøvrig ha veivet litt med ironiflagget i blant? Anonymous poster hash: c7056...c0d Hehe, kanskje det Med over fem mill innbyggere skal det godt gjøres at man ikke finner noen man har kjemi med. Hvis man ikke gjør det, leter man kanskje på feil sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå