Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #1 Del Skrevet 7. juni 2002 ....til store jenter?? Jeg bor i en ikke alt for stor by...og her er det bare "vanlige" butikker som Lindex H&M osv.... Har nemlig lyst til å kjøpe meg en selskapskjole, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal prøve å finne str 46-48...Og helst ikke se ut som om jeg har lånt av min bestemor? (kjedelig snitt...) Er det noen som har gode tips om butikker i Oslo/Østfold?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tejna Skrevet 7. juni 2002 #2 Del Skrevet 7. juni 2002 hei,gå til oslo city,der finner du mange fine butikker med selskapkjoler,håper dette kan være ti hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia Skrevet 7. juni 2002 #3 Del Skrevet 7. juni 2002 Hva med å bestille fra internett da? Det finnes mange bra nettbutikker for både store og små. Lykke til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 7. juni 2002 #4 Del Skrevet 7. juni 2002 KappAhl fins på Oslo City og de har mye for 'modne kvinner'. Det spørs om de har noen pen-kjoler nå på sommeren da...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 7. juni 2002 #5 Del Skrevet 7. juni 2002 Min favoritt er absolutt "Infinitiv", en liten klesbutikk- kjede. Her finner du mange ulike typer kjoler, til hverdag og fest Er så og si sikker på at den også finnes i Oslo 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå