Gå til innhold

Veldig betatt, altfor sjenert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig betatt av en bekjent. Så betatt at jeg tenker på ham nesten hele tiden. Problemet mitt er at jeg er ufattelig sjenert og klarer derfor ikke gjøre noe med situasjonen. Snakker med ham uten problemer, for han er veldig hyggelig, men jeg får ikke til å ta neste steg. Får ikke til å i det hele tatt hinte om at jeg er interessert i noe mer. Jeg er veldig redd for å bli avvist i tillegg til at jeg absolutt ikke kan flørte (blir bare kleint).

En annen ting er at vi ikke ses så veldig ofte, så jeg må nesten sende ham sms eller ta kontakt via FB hvis jeg klarer å "kvinne" meg opp til det, og jeg er redd for å virke patetisk og desperat hvis jeg plutselig, etter å ikke ha sett ham på en måneds tid, sender ei melding for å si at jeg er interessert i ham.

Vi kjenner ikke hverandre så godt at det vil virke naturlig hvis jeg plutselig spør om han vil være med å ta en kopp kaffe eller noe. Har en del felles venner, og det er derfor vi av og til møtes tilfeldig.

Noen som har gode tips til hvordan jeg kan gå fram når jeg er så sjenert? Er også redd for å være for frampå da jeg har hørt fra andre at menn liker jenter som er hard to get.

Jeg er 20 og han 23.

Anonymous poster hash: 1e7ae...44c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt.

Skrevet

Jeg synes du skal høre om han vil ta en kaffe en dag. Det er passe uskyldig, og passe interessert.. Bekjente er kjente nok til å kunne ta en kaffe med :)

Menn som liker jenter som er hard to get kan ofte være playere. Som vanlig mann synes jeg det er viktigere at du er deg selv og gjengjelder interessen, ellers mister jeg lett motivasjonen og engasjementet...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når du er sjenert virker du allerede hard to get, så vær litt frampå du.

Anonymous poster hash: 7cf87...4d6
Skrevet

Hva tror du han tenker om deg?

Jeg forstår at du syns det er skremmende å skulle be ham ut, særlig når du er så sjenert. Hva med å gå litt mer forsiktig frem? Finn ut hvor han pleier å være, se om han skal på noen events på FB og dra dit selv. Har dere noen felles venner du kan bruke til din fordel?

Ellers trenger du jo ikke å skrive til ham at du er interessert, du kan jo kanskje heller spørre hvordan han har det osv, bare prate og prøve å bli bedre kjent med ham?

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er veldig betatt av en bekjent. Så betatt at jeg tenker på ham nesten hele tiden. Problemet mitt er at jeg er ufattelig sjenert og klarer derfor ikke gjøre noe med situasjonen. Snakker med ham uten problemer, for han er veldig hyggelig, men jeg får ikke til å ta neste steg. Får ikke til å i det hele tatt hinte om at jeg er interessert i noe mer. Jeg er veldig redd for å bli avvist i tillegg til at jeg absolutt ikke kan flørte (blir bare kleint).

En annen ting er at vi ikke ses så veldig ofte, så jeg må nesten sende ham sms eller ta kontakt via FB hvis jeg klarer å "kvinne" meg opp til det, og jeg er redd for å virke patetisk og desperat hvis jeg plutselig, etter å ikke ha sett ham på en måneds tid, sender ei melding for å si at jeg er interessert i ham.

Vi kjenner ikke hverandre så godt at det vil virke naturlig hvis jeg plutselig spør om han vil være med å ta en kopp kaffe eller noe. Har en del felles venner, og det er derfor vi av og til møtes tilfeldig.

Noen som har gode tips til hvordan jeg kan gå fram når jeg er så sjenert? Er også redd for å være for frampå da jeg har hørt fra andre at menn liker jenter som er hard to get.

Jeg er 20 og han 23.

Send ham en melding og si at du har lyst til å møte ham snart igjen.

Ikke spill hard to get.

Når du møter ham så gi ham litt øyekontakt og len deg inntil ham, evt gi ham en klem og ikke trekk deg unna helt, bare så mye at du fortsatt har fysisk kontakt med ham. Han kommer høyst sannsynlig ikke å avvise deg den dagen. Så det er bare å fortsette å klenge og se hvordan det går... er ikke sikkert dere trenger å prate noe i det hele tatt engang :P. Det kan hende han trenger litt tid på seg for å finne ut om han vil i forhold eller ikke. Men ikke stresset over det. Det funker ofte bra å treffe hverandre noen ganger slik og la ting utvikle seg.

Sjenerte og betatte jenter er kjempesøtt og gir mye større inntrykk enn vanlig flørting.

Håper du tør og at det blir noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...