Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg nettopp Playstation ene og alene for å kunne spille The Last of Us.

Litt drøyt? Kan noen være behjelpelig med å rasjonalisere dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Murica
Skrevet

Skjønner deg godt, vurderer nesten å gjøre det samme. Evt vente til nye PS'en kommer ut.

Skrevet

Det er ikke drøyt, med tanke på at det er et fantastisk spill. Kos deg med spillet! :biggrin:

Skrevet

Skjønner deg godt, vurderer nesten å gjøre det samme. Evt vente til nye PS'en kommer ut.

Det skjer ikke før til nyttår, og det er ingen garanti for at spillet kommer som PS4. Det er ingen bakoverkompatibilitet til PS3. Så det er blanke ark, sånn sett.

Men jeg tenkte at det kommer til å være PS3-spill tilgjengelig lenge enda, og til mer og mer reduserte priser. Så kanskje det ikke er så dumt. Det føltes litt som overkill, siden jeg allerede HAR en xbox360, men jeg har sett delvise playthroughs av spillet, og det er rett og slett fantastisk bra, på alle mulige måter.

Skrevet

PS3 koster da ikke så fryktelig mye, du får vel enn til drøye 1100kr.

Jeg hadde jo tenkt å kjøpe Xbox One til ca 4000, kun for å spille Forza 5 ;P DET er galskap hehe.

Skrevet (endret)

PS3 koster da ikke så fryktelig mye, du får vel enn til drøye 1100kr.

Jeg hadde jo tenkt å kjøpe Xbox One til ca 4000, kun for å spille Forza 5 ;P DET er galskap hehe.

Vel, det er den billigste varianten med 12 gB flashminne. Jeg hadde egentlig tenkt å nøye meg med det, til jeg leste produktomtalene, og så at allerede 12 gB blir litt lite for enkelte spill. Så da måtte jeg gå på neste trinn, som var en PS3 Slim med 500 GB harddisk. Så litt dyrere ble det jo. Men ikke så veldig mye. ehe...

Ad tørre vitser:

One Hydrogen atom to another:

"I`ve lost my electron!"

"Are you sure?"

"Yes, I`m positive!"

Endret av Mann 42
Gjest Murica
Skrevet

Kan ikke spille gamle ps spill på nye ps?

Pffffft, da kan den drite å dra inntil videre.

Skrevet

Kan ikke spille gamle ps spill på nye ps?

Pffffft, da kan den drite å dra inntil videre.

Hverken XBox One eller PS4 får bakoverkompatibilitet, så hvis du vil spille dine gamle spill, må du beholde din gamle konsoll.

• Liker 1
Gjest Murica
Skrevet

Vet ikke om jeg får plass til 4 konsoller i lille stua mi =D

Skrevet

Vet ikke om jeg får plass til 4 konsoller i lille stua mi =D

Neeeei, det kan vel kanskje bli litt....

Jeg kommer nok til å ende opp med tre, tenker jeg. Jeg har noen spill for xbox360 som har potensiale til å bli spilt om igjen mange ganger. Noe jeg vet fordi jeg allerede har spilt dem mange ganger.

Og så venter jeg på The Whitcher 3, som kommer på PS4, og som sikkert blir kult. Det blir en ganske åpen verden, litt à là Skyrim.

Skrevet

Antar at du vet at The Witcher 3 kommer på PC også. Tenkte hvis du hadde planer om å kjøpe PS4 pga The Wticher 3.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det samme.

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Neida, ikke drøyt i det hele tatt :) Er jo et fantastisk spill så jeg forstår det.

Her har vi to xboxer(har to tv) og jeg vurderte nesten å kjøpe en egen playstation 3 siden samboer spiller mye på den, men ordnet seg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om noen som nettopp har gjort det samme. Flott spill, så skjønner det godt. Selv kjøpte jeg wii kun pga Zelda..

Anonymous poster hash: 7c086...063
Skrevet

Antar at du vet at The Witcher 3 kommer på PC også. Tenkte hvis du hadde planer om å kjøpe PS4 pga The Wticher 3.

Nei, jeg visste ikke det. Ikke at det kom som noe sjokk.

Men jeg tror jeg lar den nåværende pc-en gjøre tjeneste en stund til, og kjøper meg en konsoll til spill.

Skrevet

Jeg kjøpte Xbox (den originale) i sin tid ene og alene fordi jeg hadde lyst å spille Fable :P Så jeg synes det høres helt og holdent rasjonelt ut :)

Skrevet

Slettes ikke drøyt, selv kjøpte jeg PS3 ene og alene for å spille Heavy Rain i sin tid, og angrer ikke. ;) Og The Last of Us er helt klart verdt et konsollkjøp i seg selv. :D

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kjøpte playstation 3 med The Last of Us-pakken til min kjære til bursdagen hans nå i august. Virkelig et helt fantastisk spill. Det kommer fra to stykker som har spillt litt over middels mye ;)

Absolutt verdt et konsoll kjøp. The Last of Us er rundet, og får en solid #2 på listen vår over over beste spill vi noen gang har spillt. En helt fantastisk spillopplevelse! Venter i spenning på 2-eren :D

Med tanke på at det finnes utrolig mange bra spill til PS3, og det fremdeles kommer til å finnes en god stund fremmover vil jeg absolutt si det er verdt kjøpet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...