AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Vi er på ferie i ett "moderne" Europeisk land. I dag var vi ute og spiste og det satt en familie med tre barn på nabobordet. Fikk ikke med meg alt som skjedde, men plutselig reiser moren seg og klapper til sønnen sin på 5-6 år. Hun roper og kjefter drar han deretter med seg ut etter armen og slår han gjentatte ganger i hodet. Til slutt ligger han på alle fire på bakken og hylgråter mens moren kjefter og slår han i bakhodet. Jeg ble så sjokkert, men synet av gutten liggende på bakken på den måten, fikk meg til å gå ut å stoppe henne. Hun skjø.te ikke engelsk, men forsto at jeg var rasende. Gutten sprang å gjemte seg og moren og barna gikk derfra mens jeg snakket hardt til henne. Den stakkars gutten...jeg gråter og er lei meg nå. Hvorfor i alle dager gjør noen sånne ting?Anonymous poster hash: 5d05f...b76
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jeg vet ikke, men han slutter sikkert med det. Anonymous poster hash: e007a...ac4
Boudicca Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Dessverre er nok ikke vold mot barn så uvanlig i resten av verden. :/ Men utrolig bra at du sa i fra, for sånn burde man absolutt ikke behandle noen barn! 3
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Flott at du grep inn TS Sånt gjør meg helt vondt.
Gjest sweetsugar Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Blir på gråten av å lese dette :/ folk er bra ondskapsfulle.. men bra at du sa ifra!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Flott at du grep inn, men dessverre er det mange ustabile folk i resten av verden også, så det er nok ikke siste gang hun gjør dette dessverre.<br /><br />Men på et eller annet tidspunkt vil hun betale for "oppdragelsen" sin selv. Når "poden" har blitt stor, tar 120 i benk så vil det meget mulig være hun som vil måtte unngjelde. Anonymous poster hash: 6f7f1...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå