AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Er det noen som har giftet seg på cruise og vil fortelle hvordan de ordnet hår og sminke på den store dagen? Ser for meg at håret er det minste problemet siden skipet har frisør, men er mer usikker på sminkebiten... Bruker sjelden sminke til vanlig fordi jeg rett og slett er ukomfortabel med eget utseende MED sminke... Er fra asia og føler meg rett og slett rar med sminke... Kunne tenkt meg noe profesjonell hjelp slik at man kanskje kunne følt seg litt fin på selve bryllupsdagen, da. Det enkleste er sikkert å gjøre det selv, men har som sagt veldig lite peiling... Bruker til nøds mascara og lipgloss... Tips? Anonymous poster hash: fb300...c60
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Hva med å ta et sminkekurs her hjemme og lære deg noen triks? Er forøvrig ganske sikker på at skipet har en Beauty Salon eller frisør ombord. De har jo alt ombord! Bestill prøvetime med en gang du kommer på skipet og ta en prøvetime. De er nok vant med bruder og brylluper. Hva med å sjekke skipets hjemmeside og se om du kan finne en email adresse e.l.? Send frisøren/ skjønnhetssalongen en mail og forklar alt. Jeg vil tro de vil gjøre alt for å hjelpe deg!Anonymous poster hash: 0ed0c...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå