Gå til innhold

Mann trenger hjelp til interiør - garderobehenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har saumfart diverse nettsider men ser ikke ut til å være smart nok til å finne det. Derfor trenger jeg hjelp av dere.

Jeg er ute et klesshenger / garderobehenger (system?) som er noe i denne duren, behøver ikke være samme produkt, men i samme gate. Behøver vel strengt tatt ikke å kunne dras ut heller, trenger bare noe i samme gate..

post-70162-0-55928600-1372277512_thumb.jpost-70162-0-08225700-1372277513_thumb.j

Noen som kjenner det igjen? Om noen mot alle odds skulle vite akkurat hvilket produkt det er, og hvor jeg får kjøpt det, kan forvente en hyggelig overraskelse..!

-Tor

Edit: Har sjekket alt fra Ikea til Garderobemannen. Hva i huleste!

Endret av KanIkkeSkap
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikea?

Anonymous poster hash: 47aee...4fa
Skrevet

Ikea?

Anonymous poster hash: 47aee...4fa

Har saumfart, finner ingenting :(

Skrevet

Hvis du ikke behøver å dra den ut, er det jo et alternativ å kjøpe en ordinær garderobestang like lang som garderobeskapets dybde.

Skrevet

Hvis du ikke behøver å dra den ut, er det jo et alternativ å kjøpe en ordinær garderobestang like lang som garderobeskapets dybde.

Tenkte på det, desverre er garderoben for smal (les: lite dyp) for opphengere. 40cm i dybde og hengere når akkurat ut.

Skrevet

På søk "uttrekkbar garderobestang" får jeg treff på Clas Ohlson, kr. 29,- og det ser riktig ut :)

Skrevet

Lou... DU ER MIN HELT!

Skrevet

De har en på Ikea også, heter komplement og koster 55,-. Garderobesystemleverandører Elfa har mange, de er sikkert mer solide, kikk der også (heller ingen formuer).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...