KanIkkeSkap Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Hei! Jeg har saumfart diverse nettsider men ser ikke ut til å være smart nok til å finne det. Derfor trenger jeg hjelp av dere. Jeg er ute et klesshenger / garderobehenger (system?) som er noe i denne duren, behøver ikke være samme produkt, men i samme gate. Behøver vel strengt tatt ikke å kunne dras ut heller, trenger bare noe i samme gate.. Noen som kjenner det igjen? Om noen mot alle odds skulle vite akkurat hvilket produkt det er, og hvor jeg får kjøpt det, kan forvente en hyggelig overraskelse..! -Tor Edit: Har sjekket alt fra Ikea til Garderobemannen. Hva i huleste! Endret 26. juni 2013 av KanIkkeSkap
KanIkkeSkap Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2013 Ikea? Anonymous poster hash: 47aee...4fa Har saumfart, finner ingenting
Athene Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Hvis du ikke behøver å dra den ut, er det jo et alternativ å kjøpe en ordinær garderobestang like lang som garderobeskapets dybde.
KanIkkeSkap Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2013 Hvis du ikke behøver å dra den ut, er det jo et alternativ å kjøpe en ordinær garderobestang like lang som garderobeskapets dybde. Tenkte på det, desverre er garderoben for smal (les: lite dyp) for opphengere. 40cm i dybde og hengere når akkurat ut.
Lou Salome Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 På søk "uttrekkbar garderobestang" får jeg treff på Clas Ohlson, kr. 29,- og det ser riktig ut
Lou Salome Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 De har en på Ikea også, heter komplement og koster 55,-. Garderobesystemleverandører Elfa har mange, de er sikkert mer solide, kikk der også (heller ingen formuer). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå