Gå til innhold

Mannen min ønsker meg snørt inn!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

[Og det sitatet der jeg skriver at jeg synes DENNE situasjonen hadde vært grei dersom det hadde vært ett pyntekorsett' date= så var det som nevnt DENNE situasjonen jeg siktet til!! !

Men hva som er "denne situasjonen" er jo hovedtemaet i diskusjonen nå (siden vi alle har innsett at vi ikke når fram til "anne")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Men dere vet jo ikke ut fra det hun skrevet at mannen mishandler henne eller at hun mistrives i forholdet sitt :klø:

Og hvis det er slik- Er da det beste virkemiddel og sparke noen mens de ligger nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Men slik Aline skriver ser det ikke ut som hun tror på at dette er et destruktivt forhold! Og det skremmer meg!!

Vet du hva, nå blir jeg faktisk ganske irritert på deg!!

jeg har levd i forhold med missbruk, jeg ser IKKE lett på det!!

Jeg ser allikevel at vi vet FINT lite om vedkommendes faktiske situasjon, og at vi ikke heller får vite mer dersom vi bestemmer oss for å tolke det på værste mulige måte!!

Og at jeg ikke TROR på at det er destruktivt.... jeg VET faktisk ikke jeg blåveis, for jeg kjenner henne ikke godt nok til å vite det!!!! Jeg vet om EN ting hennes mann har bedt om, også vet jeg hvordan HUN føler om det at han betaler alle utgifter mens hun studerer!! Også vet jeg at hun etter å ha lest det hun oppfatter som kjeft her, utfra det så mener hun vel at hun er underdannig og han kontrollerende!

Jeg ser faktisk ikke at det kommer noe godt av å trekke beslutninger dere visstnok VET er rette, uten at hun forteller mer om seg og sin situasjon!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser faktisk ikke at det kommer noe godt av å trekke beslutninger dere visstnok VET er rette' date=' uten at hun forteller mer om seg og sin situasjon!!![/quote']

Jeg påstår ikke at jeg vet noe som helst, men jeg tror.. og jeg tror tydeligvis ikke det samme som deg..

Men det er jo også mulig at vi har langt forskjellige krav til likeverdighet osv i et forhold, ikke vet jeg..

Denne diskusjonen tror jeg i alle fall jeg gir meg i nå, da jeg tror alle har skjønt hva jeg tror og mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*melde seg ut av diskusjonen*

Beklager, men dette ble bare teit - dere er voksne mennesker, INGEN av dere har noen forutsetning for å avgjøre om hun er mishandlet eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Men det er jo også mulig at vi har langt forskjellige krav til likeverdighet osv i et forhold, ikke vet jeg..

.....

Ja, jeg elsker å bli dominert og liker at mannen bestemmer alt!!! :klaske: Det må jo være det som er årsaken til at jeg ikke er like sikker som deg i denne saken!!

Men, som du sier, jeg har vel vist hva jeg mener også, så jeg kan godt avslutte jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

se på overskriften!

Det står ikke "jeg ønsker å bruke korsett for å glede min mann", men det står "mannen min vil ha meg snørt inn"

Jeg synes overskriften sier det meste :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

:klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

For Aline og Alex!! (Og flere andre her) - Takk for at dere har bragt diskusjonen tilbake til fornuft!! Jeg ble etterhvert målløs over hvor sikre folk kunne være i sin sak kun på bakgrunn av det lille vi har lest av "Anne", og hvor opptatt noen etterhvert ble av å belære henne om hennes eget liv og fohold. Jeg har da vel også stilt spørsmål ved både forholdet mellom anne og mannen, og ved mannen i seg selv. Men vi VET faktisk lite. OG - som flere her sier - vi når nok ikke "Anne" og hennes like ved å grave oss ned i skyttergraven og pepre dem. (Noe jeg syns at noen av dere gjør. Nemlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...