Gå til innhold

Mannen min ønsker meg snørt inn!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke at man skal blande SM inn i denne diskusjonen Glamourgirl. Ordlyden i Annes innlegg gir ingen indikasjon på at det er det det dreier seg om. Han vil ha henne innsnørt hele døgnet fordi han ønsker å endre kroppen hennes samt innskrenke hennes bevegelsesfrihet- her handler det ikke om korsett til spesielle anledninger, dette er mye mye grovere på grensen til mishandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
Selvfølgelig gjør folk mye "rart" frivillig! Og det kan jo hende at Annes mann bare vil ha det slik du beskriver Glamorgirl (og at det da bare er hennes underkastende instilling og ideen om at hun må og skylder som er problemet)' date=' men jeg synes kanskje ikke at det hun (?) skriver om å at han vil at hun skal være innsnørt hele tiden passer så bra med det?[/quote']

Slik som det høres ut på Anne, høres dette absolutt ikke ut som en sunn og gjensidig "herre og Slavinne-lek", men mer som en eldre mann som har gjort en yngre kvinne avhengig av seg, og stillt henne i "skyld", som hun selv skriver. Jeg ville bare i mitt innlegg over minne om at det finnes kvinner som takler slike situasjoner, og ønsker et, fordi de lever i et forhold bygget på og basert på respekt og kjærlighet. Da kan korsetter og annet bli krydder (alt med måte selvfølgelig!!!!!)

Men som Greeney sa, hør med en lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare i mitt innlegg over minne om at det finnes kvinner som takler slike situasjoner' date=' og ønsker et, fordi de lever i et forhold bygget på og basert på respekt og kjærlighet. Da kan korsetter og annet bli krydder (alt med måte selvfølgelig!!!!!)![/quote']

Det er greit å minne om det, men jeg tror ikke det er spesielt relevant i dette tilfellet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Sunmin, jeg vet det. Ble bare unødvendig provosert (som vanlig) over "skjære alle over en kam"-tendensen i tråden. Alle kvinner som går med korsett er underdanige og dumme, og feministiske kvinner er tøffe og lar seg ikke pelle på nesa. Etterlyste i min provokasjon fasetter, og ser at de har blitt trukket fram, av blant annet deg... (selvsagt, du argumenterer som vanlig bra!) OG, jeg er hjertens enig i at dette ikke er sunn god SM-lek, men skummelt, som jeg skriver i innlegget mitt over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis meg den legen i Norge som ville finne på å si at helkorsett ikke er svært skadelig for kroppen når det brukes hele døgnet over lengre tid :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunmin' date=' jeg vet det. Ble bare unødvendig provosert (som vanlig) over "skjære alle over en kam"-tendensen i tråden. Alle kvinner som går med korsett er underdanige og dumme, og feministiske kvinner er tøffe og lar seg ikke pelle på nesa. [/quote']

????

Hæ?

Hvor ser du den?

Synes reaksjonene stort sett dreier seg om at hun føler at hun skylder ham dette osv, jeg. Selve det med korsett har vel bare fått kommentarene om at det er helseskadelig i store mengder og at det ikke er noe hun skal gjøre dersom hun ikke ønsker det..

Jeg syens du er en smule paranoid dersom du ser nedrakking på korsettbruk for morroskyld her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Det er greit å minne om det' date=' men jeg tror ikke det er spesielt relevant i dette tilfellet.. [b']Vet det, se innlegget mitt over... Revet med, som vanlig :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis meg den legen i Norge som ville finne på å si at helkorsett ikke er svært skadelig for kroppen når det brukes hele døgnet over lengre tid :o

Det var det jeg mente, da jeg sa at hun burde gjøre som GreenSky sa, nemlig snakke med legen. Hvilken lege vil oppfordre et menneske til å ommøblere på indre organer.

Dessuten har jeg kortet ned mitt forrige innlegg. Jeg trykket på OK knappen før redigering var gjort, fordi husverten min kom å sa at fryseren min hadde røket. Mat måtte berges. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å logge meg på sist, skrev bla ryggskader ved bruk av korsett.

Anyway, hadde vært interessant å høre om korsett-dama hadde fått noen som helst betenkeligheter etter å ha lest alle disse innleggene?

Jeg jobber med skjelett og muskel relaterte plager så jeg blir kjempe provosert når noen frivillig går inn for å gjøre skade på kroppen sin!

Vet ikke om jeg vil le eller gråte hvis det kommer en jente til meg om

3-4 år med muskelsvinn i ryggen og ødelagte nervefibre

:hoho::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det var det jeg mente, da jeg sa at hun burde gjøre som GreenSky sa, nemlig snakke med legen. Hvilken lege vil oppfordre et menneske til å ommøblere på indre organer.

Ok. Ble nyskjerrig på dette, jeg. Har en venninne som jobber som lege, alltid kjekt å spørre henne hvis jeg lurer på noe. Har sendt henne en mail nå, og spurt om korsettbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Har en venninne som jobber som lege' date=' alltid kjekt å spørre henne hvis jeg lurer på noe. Har sendt henne en mail nå, og spurt om korsettbruk.[/color']

Kult! La oss høre hvordan det går, a...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Fordi en lege høyst sannsynlig vil fortelle henne at det er helsefarlig, frarådelig, og direkte farlig å gå med korsett, da kan hun si det til mannen sin, og dermed ha en "grunn" for ikke å gå inn på slike tullete og helsefarlige "leker" eller mishandling som han her ønsker!

Jeg missforstod vist hvorfor du ville at hun skulle gå til legen.. Men jeg lurer fortsatt på hvorfor hun skulle ha noen bruk for en "grunn" for å ikke ville bruke korsett. Det høres ut som et stort og stygt faresignal dersom hun føler at hun må argumentere mot dette.. "jeg vil ikke" burde være mer enn nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Men jeg lurer fortsatt på hvorfor hun skulle ha noen bruk for en "grunn" for å ikke ville bruke korsett. Det høres ut som et stort og stygt faresignal dersom hun føler at hun må argumentere mot dette.. "jeg vil ikke" burde være mer enn nok!

Det burde det, absolutt. Jeg var lenge i et forhold der det var tydelig hvem som var sjefen, og hvem som skyldte den andre ¨både det ene og det andre. Blir det sånn, trenger man ofte en grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mannen til Anne som burde gå til legen og få vite hvor skadelig korsett er. Tviler på at han vil godta hennes ord på at det er farlig, og egentlig tviler jeg på om han i det hele tatt bryr seg om at det er farlig, så lenge han får kontrollere og bestemme over henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lenge i et forhold der det var tydelig hvem som var sjefen, og hvem som skyldte den andre ¨både det ene og det andre. Blir det sånn, trenger man ofte en grunn...

Blir det sånn så har man en grunn.. en grunn til å komme seg ut av det forholdet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Blir det sånn så har man en grunn.. en grunn til å komme seg ut av det forholdet!

Nettopp, unner ingen å være i et sånt forhold som jeg var i, allikevel, man kan ikke være sikker utifra det lille man "vet" om Anne om hvordan forholdet hennes er. Men, jeg hare også vært sammen med "verdens beste mann...." Å få litt medisinsk dokumentasjon å gitt til Mannen, hadde nok ikke vært dumt, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...