Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg er sammen med verdens beste mann. Men han er svært opptatt av at jeg skal gå i korsett. Ikke sånn liksom-korsett fra h&m, men godt gammeldags snørekorsett som alle damer brukte i gamle dager. Han ønsker min midje så smal som overhodet mulig sier han, og da må jeg gå med det svært stramt snørt hele døgnet. Jeg lurer på om det er andre her inne som har opplevd noe av det samme? Hva bør jeg gjøre? Skal jeg la han bestemme midjemålet mitt? Jeg er jo veldig glad i han, men tenker litt på hva andre vil si når de ser min smale midje. Høye hæler vil han også ha meg i, fordi korsettet endrer holdningen slik at det er nødvendig med høye hæler sier han. Stemmer det? Jeg kan skjønne at han finner det spennende med korsetter og hæler, det er jo svært feminine ting. På en måte har jeg lyst på smalere midje (hvem har ikke det), men lurer litt på hvor vondt det er å gå med og hva skjer fremover. Kommer midjen til å forbli smal når jeg om lenge tar det av? Jeg er klar for å prøve et korsett, men vet ikke om jeg vil gå i det resten av livet, som han ønsker. Jeg vil ikke skuffe han heller, dette er jo veldig viktig for han. Håper det er noen som har opplevd noe lignende.. Hilsen Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #2 Del Skrevet 14. april 2004 Hver eneste dag? nei, det kan han ikke forlange. En gang i blant for gøy burde vel ikke gjøre noe, så lenge du ikke synes det gjør vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. april 2004 #3 Del Skrevet 14. april 2004 Etter hva jeg kan huske å ha lært i kunsthistori-timene, så hadde damene som snørte seg så stramt som mulig, hver dag, problemer med å klare å puste normalt, de besvimte oftere en kvinner idag som har fri mulighet til faktisk å puste skikkelig. Jeg ser absolutt ingen problemer med å ha det på for deres felles glede innimellom, i private stunder der der utforsker og gjør spesielle ting for hverandre, men at han ønsker at du skal gå med det hver dag, resten av livet????? VIL du det selv da? ønsker du deg tilbake til den tiden der kvinnene svimte av for ett godt ord, der det til slutt endte med at endel fjernet nedre ribben for at midjen skulle bli smal nok. Jeg ser at det er pent med smale midjer, og skulle gjerne hatt det selv. Kunne kanskje snørt meg ved spesielle anledninger selv også, til pent f.eks. Men å snøre hver dag ville ikke jeg personlig gjort, ikke for noen. Du kan jo i utgangspunktet skaffe deg ett skikkelig korsett, også prøve det litt innimellom, for å se hvordan du synes det er å gå med? Men før du vurderer å bruke det til hverdags, så les om det, les om skadene du kan utsette deg selv for ved å gjøre dette, og konfronter din kjære om han ønsker å utsette deg for helserisiko for sitt ønske om din smale midje. skal se om jeg finner noen linker etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #4 Del Skrevet 14. april 2004 Det er en grunn til at kvinner sluttet å gå i korsett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. april 2004 #5 Del Skrevet 14. april 2004 Korsettet "ommøblerer" organene dine i magen, for at midjen skal bli så smal som ønsket. Syns ikke at det hørest ut som om du er noe spesielt tent på ideen, og derfor synes jeg at du skal droppe det. selvsagt er du glad i mannen din og vil gjøre ham fornøyd, men å ødlegge din egen kropp er å gå for langt. Hvis du noen gang skulle vurdert dette, så synes jeg at du skulle vurdert det fordi du har lyst, ikke fordi mannen din synes det er pent med slanke midjer. Dropp det. rett og slett dropp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 14. april 2004 #6 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg er sammen med verdens beste mann. Han ønsker min midje så smal som overhodet mulig sier han, og da må jeg gå med det svært stramt snørt hele døgnet. Høye hæler vil han også ha meg i, fordi korsettet endrer holdningen slik at det er nødvendig med høye hæler sier han. dette er jo veldig viktig for han. :evil: Blir helt matt når jeg hører om slike kvinner som lar seg manipulere og utnytte for å tilfredstille menn. Hvilken mann i 2004 vil finne på å presse den han elsker inn i ett gammeldags snørekorsett med spiler av stål. Hva er det han forsøker å oppnå? Vil han hindre at du kan bevege deg normalt, for det kan du ikke i ett slikt korsett. Vet han at snørekorsett er svært skadelig for kroppen din fordi organer og tarmer blir presset ut av sin naturlige posisjon? Vet han at du vil få problemer med både åndedrett, hodepine/migrene, fordøyelse og rygg? Er du villig til å aldri la kroppen din slappe av, alltid sitte ytterst på stolen, pinnerett i ryggen? Mannen din må være fullstendig idiot som i full alvor krever noe slikt. Du kaller han verdens beste mann? Jammen sa jeg smør I flere somre jobbet jeg som omviser på en herregård der vi jentene gikk med slike snørekorsett. Hver morgen før vi åpnet snørte vi hverandre inn og hjalp hverandre med klærne. De 6 timene i korsett hver dag var mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 14. april 2004 #7 Del Skrevet 14. april 2004 Du må huske det at damene i gamle dager ( i tillegg til å svime av og bli syke) hadde øvd seg på å snøre seg fra de var i 10-11-årsalderen. Derfor vil du aldri oppnå en slik midje som dem. Du vil heller ikke være vant til å gå i korsett, og vil derfor sannsynligvis få enda større problemer enn dem... Synes hver dag høres litt drøyt ut, jeg! Korsett er fint, men jeg synes faktisk at pyntekorsett uten ordentlig snøring kan være like pent, da.. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 14. april 2004 #8 Del Skrevet 14. april 2004 jeg reagerte faktisk mest på denne setningen: Han ønsker min midje så smal som overhodet mulig sier han, og da må jeg gå med det svært stramt snørt hele døgnet. Hadde min mann sagt det til meg hadde jeg blitt såret og lei meg. Som om jeg måtte ha så smal midje som overhodet mulig, for at jeg skulle være bra nok for han. det er greit nok å gjøre ting for å glede partneren, selv om man ikke har like lyst selv. Men den der syns jeg går for langt. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breece Skrevet 14. april 2004 #9 Del Skrevet 14. april 2004 La din "verdens beste mann" ha på korsettet et døgn - mulig han forandrer mening da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 14. april 2004 #10 Del Skrevet 14. april 2004 La din "verdens beste mann" ha på korsettet et døgn - mulig han forandrer mening da....... Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #11 Del Skrevet 14. april 2004 Tror faktisk det ville vært mindre smertefullt/plagsomt om du opererte vekk ribbeina dine.. Har mannen din noen skjønnhetsfeil? Litt mage kanskje? For da kan du jo med rette tvinge et eller annet forskjønnende torturinstrument på ham også, f.eks korsett. Jeg synes ikke at noen har rett til å kreve noe sånt av partneren sin, og jeg ville blitt forferdelig såret om noen hadde forlangt dette av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. april 2004 #12 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg tror at partneren din ikke har forstått/satt seg inn i hva det virkelig innebærer å gå med korsett på permanent basis. La han lese litt literatur om emnet, men ikke la han lese denne tråden. Da vil han komme i forsvarsposisjon med en gang. Gjør heller som det har blitt foreslått tidligere i tråden; Kos dere gjerne med korsett - til spesielle anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 14. april 2004 #13 Del Skrevet 14. april 2004 Kos dere gjerne med korsett - til spesielle anledninger. Jeg synes det skinner ganske kraftig igjennom at han nok ikke vil nøye seg med korsett til spesielle anledninger. Han sier jo rett ut at han vil at hun skal være innsnørt til alle døgnets tider og med høye hæler. Hvis det er slik som Gjest skriver så synes jeg hun skal komme seg vekk fra denne mannen. Slik oppførsel er ikke normal. I beste fall er han bare utrolig uvitende og umoden og det er heller ikke noen grunn til å bli. Syk syk mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2004 #14 Del Skrevet 14. april 2004 :evil: Blir helt matt når jeg hører om slike kvinner som lar seg manipulere og utnytte for å tilfredstille menn. Hvilken mann i 2004 vil finne på å presse den han elsker inn i ett gammeldags snørekorsett med spiler av stål. Hva er det han forsøker å oppnå? Vil han hindre at du kan bevege deg normalt, for det kan du ikke i ett slikt korsett. Vet han at snørekorsett er svært skadelig for kroppen din fordi organer og tarmer blir presset ut av sin naturlige posisjon? Vet han at du vil få problemer med både åndedrett, hodepine/migrene, fordøyelse og rygg? Er du villig til å aldri la kroppen din slappe av, alltid sitte ytterst på stolen, pinnerett i ryggen? Mannen din må være fullstendig idiot som i full alvor krever noe slikt. Du kaller han verdens beste mann? Jammen sa jeg smør Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 14. april 2004 #15 Del Skrevet 14. april 2004 Er han kjæresten din, så skal han ikke KREVE at du skal gå i korssett og høye hæler.. dessuten så er verken korssett (ordentlig) bra for kroppen din - den blir ødelagt og det verker! også får man vel knapt puste? og hva med høye hæler? er noe f*skap å gå med! i tillegg så er det heller ikke bra for føttene dine, de blir vonde osv.. hørt om f.eks victoria beckham som har operert føttene (husker ikke direkte hva det var) føttene fordi hun har gått for mye og for lenge med høye hæler? og hun er da ikke gammel heller! hvis typen din virkelig bryr seg, så tar han deg som du er! begynn heller å trene midjen din, istedenfor å snøre deg ihjel og ødelegge føttene dine! Lykke til... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 14. april 2004 #16 Del Skrevet 14. april 2004 Tror faktisk det ville vært mindre smertefullt/plagsomt om du opererte vekk ribbeina dine.. Har mannen din noen skjønnhetsfeil? Litt mage kanskje? For da kan du jo med rette tvinge et eller annet forskjønnende torturinstrument på ham også, f.eks korsett. Jeg synes ikke at noen har rett til å kreve noe sånt av partneren sin, og jeg ville blitt forferdelig såret om noen hadde forlangt dette av meg. Eller plante på han et kyskhetsbelte? tatt fra det store norske leksikon på internett: kyskhetsbelte en innretning som i middelalderen ble brukt for å hindre at en gift kvinne var utro under mannens fravær. Kyskhetsbeltet ble omtalt i litteraturen allerede på 1200-tallet, og stammer visstnok fra Italia, der det var kjent under navnet florentinsk belte. Det var laget av metall fôret med fløyel, og bestod av et belte med en bøyle festet foran og ført ned gjennom skrittet og låst fast til beltet på baksiden. Kan ennå sees i museer. --- Hvis jeg ikke husker feil, så finnes de for menn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2004 #17 Del Skrevet 14. april 2004 Eller plante på han et kyskhetsbelte? tatt fra det store norske leksikon på internett: kyskhetsbelte en innretning som i middelalderen ble brukt for å hindre at en gift kvinne var utro under mannens fravær. Kyskhetsbeltet ble omtalt i litteraturen allerede på 1200-tallet, og stammer visstnok fra Italia, der det var kjent under navnet florentinsk belte. Det var laget av metall fôret med fløyel, og bestod av et belte med en bøyle festet foran og ført ned gjennom skrittet og låst fast til beltet på baksiden. Kan ennå sees i museer. --- Hvis jeg ikke husker feil, så finnes de for menn også Ja, det har det for menn også! Kanskje gutten har lyst til å ta på en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #18 Del Skrevet 15. april 2004 Takk for alle svar jeg har fått. Mange feminister her inne ser jeg... mange negative svar syns jeg. Tror kanskje ikke jeg har fortalt nok om meg og typen min på forhånd. Vi har det svært godt sammen og jeg elsker han høyere enn noe annet. Jeg mener at i et forhold må man gi litt og ta litt begge to. Han godtar feks. at han betaler alle utgiftene våre siden jeg studerer i enda noen år. Det blir fort penger av huslån og mat osv. Han stoler såpass på meg at han vet jeg ikke dropper han når jeg er ferdig med å studere, for å slippe studielån. Det vet jeg om enkelte jenter som er eksperter på. Dem har jeg mistet respekten for. Han gir meg all verdens oppmerksomhet og passer alltid på meg, det har han gjort i alle år. Hvis det er noe jeg trenger, så ordner han det, uansett hva det skulle være. Et eksempel på dette var en gang jeg var hjemme (oslo), og han var i nærheten av stavanger med noe jobbgreier. Jeg var litt utafor og lei meg, så jeg ringte han og da kom det noen tårer. I femtiden om morgenen låste han seg inn til oss. Da hadde han kjørt bil i over ti timer for å komme hjem til meg. Tror ikke alle gutter hadde gjort det samme.. Så jeg betyr mye for han, og omvendt. Jeg synes jeg skylder han at jeg begynner å bruke korsett, da det betyr svært mye for han. Vi har snakket en del om korsett og korsettbruk, og i går fant jeg mye på nettet om dette. Beste stedet var www.staylace.com . Der sto det at det viktigste var å starte pent og pyntelig, stramme litt og litt og bruke lang tid. Hvis det gjøres riktig, er det ikke farlig! I tillegg må man ha et godt spesiallaget korsett da. Jeg er nå klar for å bestille et korsett, gjør det i dag eller i morgen. Jeg tror jeg vil ha et som ikke dekker puppene, og kanskje i sort sateng. Mye fint å velge i! Typen min får seg en saftig regning da.. Jeg har tenkt å la han få snøre meg inn, (jeg klarer det vel ikke selv) men gjøre det klart at det er jeg som bestemmer hvor stramt han kan få snøre meg. Jeg har håp om å kunne gå med det en del timer hver dag, og øke på etter hvert som jeg føler det riktig. Når det gjelder høye hæler så blir ikke det så stort problem tror jeg. Jeg er bare 156 cm høy, og er vant til alltid å være lita. Men jeg liker å komme litt opp i høyden av og til, og syns jeg får en flott holdning av høye hæler. Ikke får jeg vondt heller, så jeg er vel heldig. At jeg må gå mer i slike sko tror jeg går bare bra. Håper jeg har fått forklart litt mer hvordan dette henger sammen. Setter uansett pris på flere svar. Hilsen Anne som startet oppstyret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 15. april 2004 #19 Del Skrevet 15. april 2004 Det hørtes så "dramatisk" ut, tror det var derfor mange har reagert så negativt. Men jeg vil anbefale at de sjekker ut den nettsiden du la ut ved siste innlegg. Lykke til og kos deg med mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. april 2004 #20 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg synes jeg skylder han at jeg begynner å bruke korsett, da det betyr svært mye for han. Jeg beit meg liksom fast i den setningen. For selv om han er snill mot deg og betaler mestepartene av utgiftene deres, skylder du han ikke å gå i korsett. Det blir helt feil, synes jeg. Jeg håper at dette er din og ikke hans oppfattning? Kos dere gjerne med korsettet, har litt lyst på et selv, faktisk. Er bare litt beskymret for deg at du går meg korsettet for mye, det er ikke helt bra for kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå