LMJ Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 kjærsten min er litt flørtete av seg. Her en dag var vi på byen, hvor han står å snakker altfor lenge med en jente. Han så på meg at jeg ble irritert. Så hørte jeg han sa til hun: Nei, nå må jeg gå før dama lager bråk. HVA FAEN!? jeg er fortsatt sur for det... overreagerer jeg? jeg er ikke noen sjalu bitch. men ærlig talt 1
Gjest Bud Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Det var lite høflig sagt.. Føler du ellers at forholdet er sunt for deg?
Nowayback Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Du overreagerer ikke! Teit oppførsel av typen din. Har man kjæreste bør man prioritere henne, og ikke en annen tilfeldig jente! 4
LMJ Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2013 Det var lite høflig sagt.. Føler du ellers at forholdet er sunt for deg? vi fungerer bra på mange måter. Og i tidligere forhold var jeg kjempesjalu hele tiden. med han her bestemte jeg meg for å være mer lax. og det har gått bra. jeg siier jo i fra til han når jeg synes han flørter flørter. legger inn aksjer typ. men at han utleverte meg sånn? skulle jeg liksom lage et helvete for det? han vet at jeg ikke hadde gjort det. mn man sier vel ikke sånn om kjærsten sin vel! åååh jeg er så sinna! dårlig stemning i sofaen her fortsatt kan jeg fortelle 1
LMJ Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2013 Du overreagerer, herlighet. hvordan skal man reagere? det er jo ikke ok at han sier det til hun? at han måtte gå før jeg lagde faen? han dreit meg jo ut. 2
Trollmortil3 Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Virker som han skulle være litt kjepphøy og få henne til å tru han hadde ei sjalu dame som stod og ventet. Hadde nok blitt irritert selv. 2
LMJ Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2013 Virker som han skulle være litt kjepphøy og få henne til å tru han hadde ei sjalu dame som stod og ventet. Hadde nok blitt irritert selv. ja noe sånt. jeg synes jeg er snill med han liksom. vet om så mange som er kjempesjalu! jeg ble jævla lei meg 1
heidifrøkna Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 hvordan skal man reagere? det er jo ikke ok at han sier det til hun? at han måtte gå før jeg lagde faen? han dreit meg jo ut. Jeg ville tatt det som en spøk, hvis dere er på byen sammen kan det jo like godt hende at han bare skulle markere at han hadde dame og at det derfor var litt uakseptabelt å prate såå mye med en dame eller noe, jada litt dårlig spøk, men ingenting å nødvendigvis klikke over.. 2
Trollmortil3 Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 (endret) ja noe sånt. jeg synes jeg er snill med han liksom. vet om så mange som er kjempesjalu! jeg ble jævla lei meg Skjønner jeg godt du ble. Helt unødvendig av han å si noe sånt. Men kan være at fra hans side skulle det være en morsom kommentar han egentlig tok som en fleip, og skulle være morsom. Men så ble det bare helt feil. Trur kanskje ikke jeg hadde likt det selv vist det var min som hadde sagt noe sånt. Endret 26. juni 2013 av Trollmortil3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Var unødvendig sagt, men hadde ikke vært sur i i flere timer over det der.. Hadde bare gått bort til de å sagt "Ja, kom så går vi før jeg lager faen. :)" med et smil. Var en teit spøk, men alikevell. Anonymous poster hash: 22def...d51 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 Han var nok bare mer opptatt av å avvise henne på en høflig måte (mot henne), enn å redde ansiktet ditt, og tenkte ikke over at dette ville være sårende for deg. Kjip spøk, ganske teit gjort, men ingenting jeg ville vært forbanna over i flere timer, for ikke å snakke om dager. Jeg regner med du har sagt ifra at du syntes dette var ugreit, fått en form for beklagelse, eller på en eller annen måte forsøkt å rense luften? Hvis ikke, gjøre det og få saken ut av verden. 5
Gjest navnelapp Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Når slikt ein sjeldan gong skjer oss så går eg bort, legg armen om livet på han, kysser han på kinnet, smiler og seier kjære, skal vi stikke? Virkar kvar gong. 1
lykkestor Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Du reagerer helt korrekt. Slik hadde jeg også gjort om jeg ikke hadde blitt sintere for dem del.. 1
Gjest Bud Skrevet 27. juni 2013 #16 Skrevet 27. juni 2013 Det ble for teit ja. Hvordan føles det å ikke være først..?
Gjest Violetta Skrevet 27. juni 2013 #17 Skrevet 27. juni 2013 Veldig illojalt, jeg hadde reagert kraftigere.
Gjest celine Skrevet 27. juni 2013 #19 Skrevet 27. juni 2013 "Snakket altfor lenge med"?? Står du med stoppeklokke og tar tiden hvis han snakker med andre, og hvor lang tid har han på å snakke med hver enkelt? I så fall skjønner jeg godt at han fleiper om det, flåsete eller ikke. Voksne mennesker har da ikke begrenset taletid...
ainna Skrevet 27. juni 2013 #20 Skrevet 27. juni 2013 Men hvis han selv sa det til henne, da sender han ut et signal om at "hei, vi har noe oss to, som dama mi kanskje ikke vil like" Det er et ganske sterkt signal, og en flørt som i allefall jeg ikke ville akseptere. Har vært der selv, så jeg vet hva som kan ligge i de ordene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå