Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har en kjæreste som jeg elsker, men ofte så finner jeg meg selv i å tenke på eksen.. Jeg har ingen kontakt med han, men hvis jeg ser han eller det er snakk om han så blir jeg helt satt ut.. Spesielt når kjæresten min oppfører seg dårlig mot meg eller som en liten drittunge, så tenker jeg på eksen min, alt vi gjorde og hvor bra vi hadde det. Som sagt har jeg ingen kontakt med han, og jeg og han kommer aldri til å finne tilbake til hverandre, men føler det er feil av meg å tenke så mye på det vi hadde... Det tok meg flere år å komme meg videre fra eksen, og vi var også bestevenner, så kanskje derfor han ofte dukker opp? Jeg velger jo ikke selv å ha han i hodet mitt, så hva kan jeg gjøre?
mckinley Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Prøv å huske at det er en grunn til at han er en eks. Og prøv å huske det som førte til at han ble en eks. 1
Testosteron Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Man velger ikke selv hvilke ideer som skal poppe opp i hodet, men man velger selv hvilke fantasier man hengir seg til. Når du velger å hente tilbake og dvele ved de gode minnene dine om eksen når du er sint på din nåværende kjæreste, så bærer du ved til ilden. Løsningen er å ikke flykte inn i en drømmeverden hvor eksen elsker deg og alt er fint sammen med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå