Bergliotta Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hei jeg har en joggebukse med snor. hvor det er knytt en knute på. siden har den blitt vasket og jeg får ikke opp knuten. noen som har noen tips??
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Hvilken type knute er det? Et generelt tips er å tvinne snorene slik at de blir stive, på den måten er det lettere å "dytte opp" knuten, på et vis. Anonymous poster hash: 6fb6a...ce5
Bergliotta Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2013 det er først knyttet en sløyfe også knyttet over en gang til. vet ikke helt hva det heter. pleier og være enkelt og få opp slike men ikke denne!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Prøv å tvinn snorene, det pleier å gjøre susen for meg. Hvis ikke kan du også feste en solid sikkerhetsnål i hver snor, der de er kyttet sammen, så får du bedre tak til å dra dem fra hverandre. Anonymous poster hash: 6fb6a...ce5
Bergliotta Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2013 endelig fikk den opp! takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå