Gå til innhold

Budoire-bilder som morgengave

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Adriane

Jeg må jo bare innrømme at et boudoir-bilde av meg aldri hadde fått henge i stua hos oss, men det handler i all hovedsak om mitt eget selvbilde, og litt om hva svigermor ville sagt :fnise:

Det er masse flotte bilder her, for eksempel, og flere kunne jeg hatt på veggen, om det ikke var meg selv det var bilde av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

*boudoir

Skjønner ikke hvorfor man gjetter på stavingen bare fordi det er et utelandsk ord, da er det jo bare enda viktigere å sjekke at det er riktig.

Anonymous poster hash: cd574...4a7

Og hvis man er ustø i fransk er det heller ikke noe galt med det norske ordet "nakenbiler". Ikke være så jævla fine på det jenter, stå nå for at dere gir et nakenbilde av dere selv til mannen i deres liv.

Kjenner forøvrig folk fra mer avslappende hjem som har vokst opp med et svært aktbilde av mor i stua, uten at de fikk noe traumer av det. Så det kommer vel an på hva man er vant til. Jeg hadde ikke hatt problemer med det ovenfor mine egne foreldre heller.

Anonymous poster hash: 83c2d...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo bare innrømme at et boudoir-bilde av meg aldri hadde fått henge i stua hos oss, men det handler i all hovedsak om mitt eget selvbilde, og litt om hva svigermor ville sagt :fnise:

Det er masse flotte bilder her, for eksempel, og flere kunne jeg hatt på veggen, om det ikke var meg selv det var bilde av :)

min svigermor hadde neppe blitt sjokkert :latter: men tenker at soveroms veggen kunne passet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Og hvis man er ustø i fransk er det heller ikke noe galt med det norske ordet "nakenbiler". Ikke være så jævla fine på det jenter, stå nå for at dere gir et nakenbilde av dere selv til mannen i deres liv.

Kjenner forøvrig folk fra mer avslappende hjem som har vokst opp med et svært aktbilde av mor i stua, uten at de fikk noe traumer av det. Så det kommer vel an på hva man er vant til. Jeg hadde ikke hatt problemer med det ovenfor mine egne foreldre heller.

Anonymous poster hash: 83c2d...5ea

Nå trenger ikke boudoir-bilder å være nakenbilder da, så det vil jo sånn sett ikke være korrekt beskrivelse. Selv ikke google translate klarer å finne noen god oversettelse for ordet boudoir, verken til engelsk eller norsk. Noe som vel tyder på at boudoir brukes på mange språk? Man kan alltids si aktfoto, men det også tilsier nakenbilder; noe altså boudoir-bilder ikke trenger å være :)

Jeg tror på ingen måte at barna ville fått traumer av et stort nakenbilde eller boudoir-bilde av meg på veggen, men jeg ville slitt med det. Og svigermor, hehe. Tror vel kanskje heller ikke verken broren min eller annen familie - og iallfall ikke samboerens tenåringssønn - ville føle det særlig komfortabelt, om det var tydelig at bildet var av meg :ler:

min svigermor hadde neppe blitt sjokkert :latter: men tenker at soveroms veggen kunne passet

Hehehe :) Da har vi forskjellig type svigermødre :)

Soveromsveggen er jo greit, for soverommet er privat, og hvem som helst valser ikke inn der i tide og utide (og gjør de det, får de takke seg selv, hahaha :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man er ustø i fransk er det heller ikke noe galt med det norske ordet "nakenbiler". Ikke være så jævla fine på det jenter, stå nå for at dere gir et nakenbilde av dere selv til mannen i deres liv. Kjenner forøvrig folk fra mer avslappende hjem som har vokst opp med et svært aktbilde av mor i stua, uten at de fikk noe traumer av det. Så det kommer vel an på hva man er vant til. Jeg hadde ikke hatt problemer med det ovenfor mine egne foreldre heller. Anonymous poster hash: 83c2d...5ea

Det er "soveromsbilder" derav navnet, ikke nødvendigvis nakenbilder, og noen ganger bare et utsnitt eller form av kroppen som er abstrakt. Det er mange som har slike bilder i stuen uten at gjester kan se at det er noen de kjenner eller at det er en person i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått tatt slike bilder av en profesjonell fotograf, og de er så langt fra nakenbilder. Sexy ja, men også tøffe og til dels morsomme. Synes fotografen var utrolig dyktig, og hun var utrilg flink til å komponere bildene og bruke lyset bra. Det var ganske uvant og jeg følte meg vel litt teit mens jeg tok bildene, men jeg er overbevist om at samboeren kommer til å digge dem. :-) Det tøffeste havner nok på soveromsveggen i stort format. :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Akt og boudoir er ikke det samme. Boudoir bilder skal være vakre, sensuelle, gjerne med sexy undertøy, man feirer kvinnens former og kvinnekroppen. Å kalle det nakenbilder; ja det er helt feil.

Anonymous poster hash: 13988...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt de selv. Fotobok fra nett. Men kjøper heller det han ønsker seg og gir ham boka i tillegg. Tror den blir bra . ;) Rimelig er den ihvertfal.

Endret av snøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...