Gjest Anniken Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Vi er nye foreldre med en tre med gammel jente. Jeg stortrives som mor, å elsker barnet mitt mer enn noe annet. Jeg elsker og være med ho å bare ligge å pluddre me ho! Skulle bare ønske gubben min var like interesset i ogbruke tid på oss! Han er flik med praktiske ting som å gi ho mat og bytte bleie, men når det kommer til bare kosing vil han heller være med kamerater eller spille på datan... Syntes det er veldig dårlig gjort til tider at ikke han kan bruke mere tid på oss! Både dattera vår å meg! Sakt det til han flere ganger, men det synker liksom ikke inn!
Bergliotta Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 En 3-åring er ikke en baby lenger. personen mente sikkert en 3 måneder gammel jente.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 personen mente sikkert en 3 måneder gammel jente. Jepp, jeg ser det nu.
Gjest Marmot Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Så lenge han stiller opp på det praktiske, tenker jeg at du bare får vente til hun blir eldre. De fleste menn jeg kjenner foretrekker å leke med større barn enn å pludre med babyer. 2
Rotemor Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Det er mange menn som bruker lang tid på å bonde med babyer -utover at kjærligheten er tilstede. Gi det tid! Det er helt normalt. Det er selvsagt helt normalt å være skuffet og å føle seg alene også, men det blir bedre med barnets alder som Marmot understreker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå