Gå til innhold

Klarer ikke å si at jeg elsker han (selv om jeg gjør det)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som har det sånn?

Meg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år, og har det egentlig ganske bra sammen. Men jeg sliter veldig med å si at jeg elsker han, spesielt hvis vi snakker over meldinger og sånt. Det er jo egentlig ikke noe stort problem, vi har snakket om det og han forstår og er ikke sur for at det er sånn, men jeg lurer litt på om det er noen andre som har det sånn?

Jeg har sagt til han at jeg elsker han veldig mange ganger før, så det er ikke noe nytt heller. Jeg sier det kanskje noen ganger når vi er sammen, men veldig, veldig sjelden over melding eller på telefon. Han er mye mer ivrig på det og sier det flere ganger hver dag, noe som selvfølgelig gjør meg veldig glad. Men av en eller annen grunn får jeg en slags sperre på at jeg ikke klarer å si de tre små ordene, selv om jeg vet at jeg mener det.

Aller verst er det hvis vi har kranglet, spesielt over melding (jeg vet, det er ikke lurt å ta diskusjoner over melding). Han er mer typen som kan fortelle meg at han elsker meg og vil være med meg hvis vi krangler, for han blir lei seg og vil helst bare ordne opp. Jeg blir mer lukket, og prøver på en måte å "skjerme" meg ved å være litt mer kald, dvs. å ikke legge ut om masse følelser og sånt.

Er det noen som har hatt det lignende? At en i forholdet er mye mer ivrig på å si sånt enn den andre, selv om begge elsker hverandre like mye? Er ikke et stort problem i vårt forhold, er bare litt interessert i å høre om det er flere enn meg som har det sånn.

Anonymous poster hash: 52a6f...5ff
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min far er sånn ;) Han har aldri sagt han er glad i meg, men vist det på andre måter. Da han lå på sykehuset da han var syk (ble frisk igjenn) sa jeg at jeg var glad i han, stod da ilag med min søster, da sa han jeg i dere også. Så det er det nærmeste han har kommet de ordene :) Noen har bare vanskelig for å si disse ordene.

Men hva om du viser han det du skreiv her da? Da ser han jo at du virkelig elsker han, men har vansklig for å si det, og i tilegg tar opp problemstillinga på et forum?

Anonymous poster hash: 121f8...49c
AnonymBruker
Skrevet

Min far er sånn ;) Han har aldri sagt han er glad i meg, men vist det på andre måter. Da han lå på sykehuset da han var syk (ble frisk igjenn) sa jeg at jeg var glad i han, stod da ilag med min søster, da sa han jeg i dere også. Så det er det nærmeste han har kommet de ordene :) Noen har bare vanskelig for å si disse ordene.

Men hva om du viser han det du skreiv her da? Da ser han jo at du virkelig elsker han, men har vansklig for å si det, og i tilegg tar opp problemstillinga på et forum?

Er ikke nødvendig, det er ikke et problem for oss :) Han vet at jeg elsker han selv om jeg ikke sier det så ofte. Lurte bare på om det var flere som hadde det sånn/kjente noen som var sånn. Føler meg ofte som en dårlig kjæreste, selv om jeg vet at det ikke plager han.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke nødvendig, det er ikke et problem for oss :) Han vet at jeg elsker han selv om jeg ikke sier det så ofte. Lurte bare på om det var flere som hadde det sånn/kjente noen som var sånn. Føler meg ofte som en dårlig kjæreste, selv om jeg vet at det ikke plager han.

Du er nok ikke alene, er nok flere som er sånn, som jeg nevnte min far :) Men man viser det på andre måter enn bare ord :) Stiller opp, bryr seg om osv :) Gode egenskaper det også :) Andre er kanskje veldig flink å si de ordene, men ikke handlingene vist du skjønner :) Så trenger ikke være negativt at du ikke er flink til å si de, regner med du viser din kjære at du elsker han med måten du er på mot han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...