Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min er 4 uker gammel, og potte tett i nesa. Hva gjør jeg?

Han har fått voksenpute som han ligger på nå i senga si (snur seg jo ikke ennå så det er jo ikke farlig), også fikk han en sprut med saltvannspray når det var kritisk (står bakpå flaska at de ikke skal ha før 3 mnd, men jeg var desperat!). Vi har nesesuger men det kom ikke noe ut... Tips?

Anonymous poster hash: 90b96...f58

Skrevet

Hva med å ta en dusj sammen med babyen? Det kan kanskje løse opp litt?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta en dusj sammen med babyen? Det kan kanskje løse opp litt?

Det skal jeg prøve i morgen om han ikke er bedre, takk :)

Sovna godt med puta da, tror det hjalp å komme seg opp litt :)

Gjest Elyssa
Skrevet

Hvis du ammer, kan du dryppe morsmelk i nesa :)

Skrevet

Eller la vær å dryppe morsmelk i nesen. Det er jo satans klissete. Tetter helt igjen.

Eukalyptusdråper kan plasseres på en klut i nærheten av barnet, men ikke inntil.

Gjest Magdalene
Skrevet

Eller la vær å dryppe morsmelk i nesen. Det er jo satans klissete. Tetter helt igjen.

Eukalyptusdråper kan plasseres på en klut i nærheten av barnet, men ikke inntil.

Skriver under på begge disse rådene.

Gjest Nikki09
Skrevet

Morsmelk funket som bare det her :)

Skrevet

Prøv sånn nesesuger hvor du kan suge ut selv. De man klemmer på er noe herk. Også er det ikke farlig med saltvannsdråper. Kan også prøve å bygge opp under senga med bøker.

Skrevet

Saltvannssprayen skal man vel ikke bruke så tidlig pga trykket. Men dråper kan du bruke i massevis. Vi dryppet godt og ventet noen sekunder. Så brukte vi sånn nesesuger med slange og fikk ut en del. Hevet madrassen i hodeenden og hadde ham sovende på oss de verste nettene.

Gjest Elyssa
Skrevet

Bruk melken helt i starten, den som er veldig tynn :)

AnonymBruker
Skrevet

Saltvannssprayen skal man vel ikke bruke så tidlig pga trykket. Men dråper kan du bruke i massevis. Vi dryppet godt og ventet noen sekunder. Så brukte vi sånn nesesuger med slange og fikk ut en del. Hevet madrassen i hodeenden og hadde ham sovende på oss de verste nettene.

Takk for svar, da blir det kjøpt inn DRÅPER (ikke spray) i morgen tidlig!! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...