Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halla jeg er glad i ei jente, jg liker henne veldig godt, jeg har fortalt henne på FB, men ho sier at ho ikke tror på meg, og kjenner ikke meg så derfor ho har igjen følelser for meg, og at man kan ikke være glad i en person ved å se på den, jeg har jo vært sånn nesten i et år uten å komme inn på noe sånn fc 2 fc, jeg er jo sånn avstandsforelskelse i henne da, vi har gått i samme skole i ett helt år, men nå flytter jeg til en anen Vgs a, så har ikke sjans? Ho blokkerte meg på FB fordi jg var så masete sånn der elsker elsker deg :omg: , men selv om så flørter hun til meg, prøver å være i nærheten av meg, magefølelsen min sier at ho liker meg, men jeg må ta kontakt fc 2 fc, så jg har tenkt å få take i Nr hennes og sende ho en sms og be henne ut, men jeg veit ikke, hva syntes dere om det (særlig jenter) burde jeg gjøre det hva kommer ho til å svare?? jeg henger opp i et tre her azz og har ikke det så bra :( . blir glad med noen tips :surprised:

Anonymous poster hash: ed979...ec0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å få svart på, men jeg synes at du bør prøve, tapper ingenting da lykke til :))

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Quote slettet pga rydding. Daenerys, mod.

Du skjønte vel hva han mente regner jeg med? Kannskje han blandet inn litt dialekt?

Til TS litt usikker på hva du skal gjøre. Vist du har vært litt innpåsliten så kan du fort skremme henne vekk (siden jeg selv er slik som føler det kan bli litt mye) Men du kan jo sende henne en sms om ho vil bli med på en date, så ser du hva hun svarer, men ikke mas på henne :)

Anonymous poster hash: ddbd9...1ae

Endret av Daenerys
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Be henne ut ansikt til ansikt. Sier hun nei, la det gå.

Anonymous poster hash: a7fde...44f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke hun er interessert, når hun allerede har blokka deg fordi du var for masete.

Anonymous poster hash: 6d1a4...0db
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke meningen å være frekk, men du burde tenke litt på språket ditt og hvordan du formulerer deg. Det er slitsomt å lese det du skriver, og språket ditt får deg til å virke umoden og det er vanskelig å ta deg seriøst. Nok om det.

Jeg tror nok dessverre at hun ikke er interEssert om hun har blokkert deg på facebook, det er i alle fall ikke et godt tegn. Men om du tror det er noe håp for at det kan bli dere to, så kanskje du skal prøve å snakke med henne ansikt til ansikt?

Endret av mandel92
Gjest Murica
Skrevet

La henne være i fred. Hun har gått så langt at hun har blokkert deg er tegn nok til at hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

hun liker deg ikke. finn deg et annet tre og klatre i.

Anonymous poster hash: a0367...161
  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jepp og så lærer du å holde deg unna damer som har blokkert deg på FB i samme slengen.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke meningen å være frekk, men du burde tenke litt på språket ditt og hvordan du formulerer deg. Det er slitsomt å lese det du skriver, og språket ditt får deg til å virke umoden og det er vanskelig å ta deg seriøst. Nok om det.

Jeg tror nok dessverre at hun ikke er interissert om hun har blokkert deg på facebook, det er i alle fall ikke et godt tegn. Men om du tror det er noe håp for at det kan bli dere to, så kanskje du skal prøve å snakke med henne ansikt til ansikt?

Alltid morsomt når noen pirker på andres språk, for så å ha skrivefeil selv. Det heter interessert ;)

TS: Du må roe deg litt ned. Dette blir for mye for jenta. Hvis hun har blokkert deg, er det et veldig tydelig signal om at hun ikke er interessert.

Skrevet

Alltid morsomt når noen pirker på andres språk, for så å ha skrivefeil selv. Det heter interessert ;)

TS: Du må roe deg litt ned. Dette blir for mye for jenta. Hvis hun har blokkert deg, er det et veldig tydelig signal om at hun ikke er interessert.

Vet vel egentlig det. Men takk for at du påpekte, kan ikke være bekjent av sånne skrivefeil :fnise:

Kan det hende at hun har blokkert deg på facebook fordi du har dårlig språk? Jeg vet i alle fall at jeg er veldig dårlig på å svare folk fordi de har mye skrivefeil, dårlig tegnsetting, eller lignende. Jeg mister rett og slett interessen.

Om du er veldig masete, og til og med har sagt "jeg elsker deg" uten at du egentlig kjenner henne så veldig godt, kan det kanskje hende at hun blir skremt, det virker jo litt "creepy".

AnonymBruker
Skrevet

Vi var i en sånn skolefest, ho prøvde å ta kontakt med meg, men jeg var så opptatt at jeg ikke fikk puste og ho spurte mange venner om meg, så betyr det noe??

Gjest Anonym
Skrevet

Vi var i en sånn skolefest, ho prøvde å ta kontakt med meg, men jeg var så opptatt at jeg ikke fikk puste og ho spurte mange venner om meg, så betyr det noe??

Er det temaet som har poppet opp :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

hun spurte sikkert " hva er galt med "per" han sier han elsker meg på facebook hele tida. ...

til alle dere som plages av skrivefeil her inne. kan dere lage eller bruke en annen tråd til det? det meste som står i denne tråden handler bare om skrivefeil.

Anonymous poster hash: a0367...161

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

Du har sittet for lenge på skolebenken,

synes innlegget var kreativt jeg!

Hva er det viktigste i språket? Kreativiteten, eller å gjøre seg forstått?

Nettmobbing? Skjerp deg!!

Unnskyld! Det var for drøyt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du det? Jeg synes det er drøyt å holde på som du gjør. Det er det som er drøyt.

Skrevet

Kanskje TS er innvandrer?

Og jeg tror jenta er long gone.

Skrevet

Kanskje TS er innvandrer?

Og jeg tror jenta er long gone.

tyder på rasisme!!

Gjest Anonym
Skrevet

Kreative tekster kan være en utfordring for folk som går med ordboka i lomma,

Kanskje kan man prøve å ´lese mellom linjene´ ?

Kanskje man da oppdager at det var en selv som tok feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...