Gå til innhold

Å betale med kredittkort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde noe jeg aldri skulle ha gjort. Bestille en feil ting. Med kredittkort. Jeg sendte varen tilbake i dag i retur, og så lurer jeg på om jeg allikevel må betale regningen eller om jeg slipper.

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått faktura på kredittkortet? Om fakturaen er skrevet før beløpet er tilbakeført kortet, så må du i realiteten betale denne fakturaen. Men du kan ringe kortselskapet og høre med de om beløpet er tilbakeført. Alt i alt er det jo den totale sluttsummen som gjelder.

Anonymous poster hash: fd03e...eb4

Skrevet

Jeg har ikke fått kvitering på epost på kredittkortet.

AnonymBruker
Skrevet

Da ringer du kortselskapet i morgen. Kan hende selger rakk å kansellere kjøpet før beløpet ble belastet kortet ditt. Da er saken enkel - ingen ting å betale. Men som sagt - ring kortselskapet.

Anonymous poster hash: fd03e...eb4

Gjest gjest17
Skrevet

Jeg vil tro du betaler regningen, MEN får tilbakebetalt av nettbutikken du bestilte i fra. Alle nettkjøp har 14 dagers angrefrist. Uansett, hør med kortleverandør.

Skrevet

Jeg vil tro du betaler regningen, MEN får tilbakebetalt av nettbutikken du bestilte i fra. Alle nettkjøp har 14 dagers angrefrist. Uansett, hør med kortleverandør.

Er det gitt at hun har kjøpt fra norsk nettbutikk? Det er ingen norsk angrerett om du kjøper fra andre land.

Skrevet

Jeg bestilte fra nordicimport

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...