AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Ok. Det har seg sånn at jeg veide ca 55kg i januar. Da begynte jeg med lavkarbo og trening. Følte meg bra og gikk opp til 56kg. Nå er det ferie og jeg har virkelig skeiet ut i fire uker ca. Har spist masse mcdonalds, burger KIng og usunn mat uten å trene noe! Veide meg i dag og veier 52kg! Midjemålet er også blitt mindre, det samme med lårene. Hvor unormalt er ikke dette?! Forventet at jeg hadde lagt på meg hvertfall 5kg disse ukene (det forklarer vel litt hvor mye junk jeg har poppet i meg)!!Anonymous poster hash: db0ac...5e5
MilleVanille Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Det er VELDIG rart, ja, men jeg er sikker på at det har sin naturlige årsak.
Gjest *MaggieQ* Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Du har spist mindre enn du forbrenner selv om det har gått i junk og så har du nok mistet en del muskelmasse.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Du har vel bare spist mindre enn du gjorde før, da. Selv om lavkarbo som regel er appetittregulerende nok til at de fleste havner i underskudd automatisk, er det fremdeles slik at man må ligge i underskudd for å gå ned med det. Om du ikke har gått ned med lavkarbo, har du altså av en eller annen grunn spist for mye. Og man kan fint ligge i underskudd med junkfood, og miste masse vekt. Som kjent er jo ikke helse og vektnedgang uløselig knyttet opp tilhverandre, og som du selv sikkert vet er det sunnere med ordentlig mat/lavkarbo og trening enn slik du har holdt på nå, men ja. Så lenge man ligger i underskudd, så går man ned i vekt. Anonymous poster hash: 231c2...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå