Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i mitt 27. år, og har aldri vært interessert i bøker. Jeg liker ideen om å lese, men kommer liksom aldri så langt som å faktisk sette i gang. Men nå er det på tide å bli bitt lesebasillen.

Men da dukker det store spørsmålet opp, hva skal jeg lese? Her håper jeg dere kan komme med noen forslag :)

Den eneste boken jeg noen gang har likt, var Twilight-bøkene. Jeg ble virkelig helt besatt, og klarte ikke legge fra meg bøkene. Leste alle på noen uker, og ble lei meg da jeg leste ut siste boken.

Denne følelsen er jeg på jakt etter nå. En bok man blir helt fortapt i.

Jeg vet ikke helt hva det var med Twilight som jeg likte så godt, for jeg liker egentlig ikke overnaturlige fenomener. Likte jo at det var litt kjærlighet med inni bildet :)

Så, har dere noen forslag til bøker jeg kan sjekke ut?

Siden jeg ikke har lest så mye før, så vet jeg rett og slett ikke hva jeg liker. Elsker romantiske komedier når jeg ser film, men dette blir kanskje litt for kjedelig i bokform? Tror ikke krim er noe for meg, da jeg ikke interesserer meg for dette på tv.

Blir superglad for alle forslag :)

Anonymous poster hash: 90b82...403
Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Noen av de første bøkene som fanget meg var Dan Brown sine.. Alle sammen.. Jeg var helt hekta! Kan anbefales, dog det er noen år siden jeg leste de, så håper jeg husker riktig. Hihi.

Skrevet

For litt spenning så anbefaler jeg norsk krim, feks fra Jo Nesbø,Unni Lindell etc.Selv liker jeg Jo Nesbøs bøker bedre enn Unni Lindells.

Stieg Larsson bøkene er også bra, har bare lest "menn som hater kvinner", og som en annen nevnte disse Dan Brown bøkene.

Nå pleier jeg å lese litt forskjellig men mener disse alternativene er bra for en som kanskje vil begynne på en serie med bøker,leser man en så må man liksom lese neste og.Har lest svært forskjellige og merkelige bøker,så det gjelder å finne ut hva du tiltrekkes av? Spenning,mord,kjærlighet,tragiske historier osv

Skrevet

I Heart serien av Lindsey Kelk synes jeg er veldig kjekk. Romantisk komedie.

Ellers kan du jo lese Alle Sjelers natt siden du likte Twilight.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...