AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hei, folkens! Det er feil i skatteoppgjøret mitt og jeg tror det er min feil. Jeg var innom på skatteetatens kontor i går, de sa at jeg burde glage. Noe jeg har gjort. Men jeg tror at jeg burde ha sendt med vedlegg om inntekten min osv. Feilen skyldes at jeg har fylt ut selvangivelsen feil. Jeg tok inntekt fra i år med under utfyllingen. Noe de tok standpunkt fra i slutt oppgjøret. Inntekten min er fra NAV og likningskontoret har tilgang mtp skatt, tror jeg. Så bør jeg sende ny klage som spesifiserer dette samt vedlegg, eller holder det at jeg bare skrev at det var gjort feil, dvs tatt med inntektsåret 2013 under beregningen? Takker for råd. PS. Jeg har snakket med ei fra skattekontoret og hun så ikke ut som hun forsto hva jeg snakket om og bare sa at jeg bør sende klage. Anonymous poster hash: b48b9...a83
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Du må sende inn klage.Anonymous poster hash: bef56...462
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har jo gjort det. Men dama på skattekontoret sa, i dag, at det ikke hjelper å klage da NAV innberetta inntekten og at jeg må be NAV rette opp feilen. Men hvordan kan NAV gjøre noe sånt? Kan de bare finne på en inntekt jeg ikke har hatt? Anonymous poster hash: b48b9...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå