Gå til innhold

å ikke lese meldinger på sukker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt melding til en mann på sukker. Han har ikke åpnet den :sukk: Er dette vanlig? Han er ganske kjekk, så han får sikkert mange meldinger. Men er det ikke vanlig å lese meldingene man får?

Er det lov å legge ut kallenavn her, så kanskje jeg kan få vite om han leser/svarer andre? :sjenert:

Anonymous poster hash: 96c64...22c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov til å legge ut kallenavn, men ikke link til profilen hans?

Husker en gang vi hadde noen diskusjoner rundt menn veldig mange av damene her hadde blitt kontaktet av. Det var kjempemorsomt!

Anonymous poster hash: 38820...351
Skrevet

Skrev du noe kort slik at han ser hva du har skrevet uten å åpne?

Om jeg kun får et "hei" eller "pen" fra en profil jeg ikke syntes er interessant eller uten for mitt søke kriterie pleier jeg ikke å åpne de med en gang men heller konsentrere meg om de som er interessante ....

Om han får like mye brev som vi jenter får kan det jo være han har samme tanke gang ??

Gjest winston
Skrevet

Har han sjekket profilen din etter du sendte ham den? Kanskje han fant ut at du ikke var interessant for ham?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han sjekket profilen din etter du sendte ham den? Kanskje han fant ut at du ikke var interessant for ham?

Nei han har ikke vært inne på profilen min.

Jeg skrev ikke noe om han var kjekk ol. Man ser jo en halv setning uten å åpne meldingen, og der står det noe sånt: Hei! Har du hatt en fin so..

Skjønner at man ikke trenger å svare alle dersom man får veldig mange meldinger. Synes bare det er rart å ikke lese de man får. Jeg hadde ikke klart å la være å åpne de, er for nysgjerrig!

Gjest winston
Skrevet

Har perioder selv hvor jeg ikke er så ivrig på å lese eller svare på meldinger. Kanskje han har vært der en stund, og ikke så ivrig. Egentlig umulig å gjette grunnen:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han får så mange brev at han rett og slett ikke orker å sitte å skrive med alle?

Anonymous poster hash: 03fc9...aa7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han får så mange brev at han rett og slett ikke orker å sitte å skrive med alle?

Anonymous poster hash: 03fc9...aa7

Ja, jeg frykter dette. Søren, kunne han ikke bare lest min! Vet at vi er perfekte for hverandre :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har han vært aktiv inne på sukker i det siste, men likevel ikke lest meldingen?

Anonymous poster hash: dd3fb...a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...