Gå til innhold

Din beste,villeste,rareste,morsomste eller verste drøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er flink til å dagdrømme, og drømmer nok om natten også, men jeg husker ikke drømmene mine når jeg våkner.

Derfor er jeg nysgjerrig på deres drømmer. Noen som vil fortelle?

(husker forresten noe av en drøm jeg hadde. Et eller annet om et tog som kræsjet og jeg var kjempe redd. Noen drømmetydere som skjønner noe av drømmen?)12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er desverre ikke drømmetyder, men...

Husker godt en drøm jeg hadde natt til i går...Jeg skal være forlover i høst og hadde prata om kjoler med en veninne på kvelden - på natta drømte jeg at jeg lå og slappa av i senga og i stua på utsiden satt søsteren min og mamma og prata...

Hørte bare bruddstykker men de sa "...rart hun ikke skulle i kirken...jaja, når hun ikke hadde husket at bryllupet var og glemt og kjøpe kjole så var det kanskje like greit..."...og de fortsatte "...skal hun ikke holde tale i selskapet heller??...skal hun ikke i selskapet heller??"......

Lurer på om jeg ikke er litt redd jeg ikke skal finne meg kjole, jeg icon_smile.gif ...og at jeg skal glemme noe da også (jeg føler meg i blandt som verdens største rotehode....)

Må også legge til at bruden lo godt da jeg fortalte henne det i går....Hun er nemlig så rolig og ryddig at tilsammen er vi noe i nærheten av "normale"

Skrevet

Jeg har noen temmelig realistiske drømmer av og til. Det verste var den gangen da jeg drømte at det var 17. mai, slik at da vekkerklokken ringte, slo jeg den av og la meg til å sove igjen. Ble selvfølgelig litt paff da de ringte fra jobben og lurte på hvor det ble av meg. icon_lol.gif

Jeg har gjort mye rart i drømme....snakket med Donald Duck, funnet opp en ny sveveinnretning, som utkonkurrerte bilen, blitt levende begravet icon_rolleyes.gif , hatt sengen full av slanger, skjelt ut folk jeg ikke våger å heve røsten til i våken tilstand..

Jeg er kanskje litt gal? icon_smile.gif

12

Skrevet

Min verste drøm var når eg drømte at faren min var død, og når eg våkna gikk det ei god stund før eg skjønte at det var ein drøm. Ekkelt!

Den beste drømmen eg har hatt var når eg drømte at eg snakka med eksen min på telefon. Det var eit par veker etter at han hadde tatt livet av seg, og eg var fryktelig lei meg (naturligvis) og tenkte mykje på kvifor han hadde gjort det. Ei natt drømte eg at han ringte til meg fra "andre sida" og fortalte at han hadde det fint der, og at var glad for at han hadde tatt det valget han tok. Vi lo og prata ei stund, og det kjentes veldig beroligande å vite at han hadde det bra. Etter den natta, har eg vore overbevist om at han har det godt der han er no, og eg treng ikkje å synast synd i han. Han held framleis auge med meg fra andre sida, og det er godt å tenke på!

Då eg våkna, hugsa eg framleis telefonnummeret som sto på displayet på tlf når han ringte til meg i drømme, og eg klarte ikkje å la vere; eg prøvde å ringe tilbake.... Det kom berre sånn telefondame "nummeret er ikke i bruk", og det var kanskje like greit. Hadde vore litt skummelt viss eksen tok telefonen i andre enden!

Hedda-78 kyss.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hedda-78 den 2002-06-07 17:32 ]

Skrevet

Jeg drepte min onkel i søvne, med jevne mellomrom, over flere år.

Jeg vil helst ikke få dette analysert... icon_wink.gif12

Skrevet

Jeg er expert til å analysere drømmer icon_wink.gif hihi12

Skrevet

Jeg drømte en gang at jeg møtte dere alle som er på KG, bare for å se hva som skjuler seg bak fasaden deres.... vi er alle alteregoer av oss selv, man kan vel ikke være en tekstutgave av en virkelig person. Høres sprøtt ut spør dere meg.

Dere som gjerne vil beholde på feminismen i dere, hvorfor er dere ikke foregangskvinner og farger språket deres gjenskinnt av kvinneverdigheten? La meg forklare, dere kunne begynne med å erstatte forfatter med forfatterinne, slik det står i øvre venstre hjørnet av denne tråden her, ved siden av -tema.

Forstår dere hvor jeg vil hen?

Skrevet

jeg har også drømt om mye rart:

blitt drept med kniv, opplevd jordskjelv, flyulykke, hatt intimstund med Brad Pitt (!!!!)...

Det sies at drømmene dine kan gjenspeile hvordan du egentlig har det i hverdagen, det bare vises mer ekstremt i drømmen din. Også dine innerste ønsker/fantasier kan oppleves i en drøm...

Det finnes sikkert en million analyser på èn drøm; så vi skal vel kanskje ta det med en klype salt...12

Skrevet

....Jeg har faktisk opplevet jordskjelv, det var i 1990 under det store skjelvet sør for Manila, titusenvis av hus klappa sammen, mange døde...

Ja det var en opplevelse.

Hadde noen visst hva slags tankeflukt jeg har når jeg drømmer om usikkelige småpiker hadde jeg blitt arrestert, det er ihvertfall helt sikkert.

Er glad det bare er meg som ser de.

Skrevet

Vet dere hvor "å ta ting med en klype salt"-uttrykket kommer fra?

I middelalderen var det vanlig å forigfte hverandre med vin (rødvin). De fleste konger, dronninger osv. hadde en egen "prøvesmaker" som drakk av vinen deres før de selv kunne drikke av den (og spiste av maten deres også, for den saks skyld). Men: salt trekker til seg rødvin -men bare hvis vinen ikke inneholder gift. Har man en klype salt i vinglasset, og saltet blir rødt -er ikke vinen forgiftet. Om saltet ikke blir rødt, derimot -da er det gift i vinen. Derav uttrykket "å ta ting med en klype salt" -dvs. "være litt skeptisk".

Sorry -en digresjon det der...

Jeg har nettopp våknet. Da jeg sov drømte jeg at danset magedans balanserende på toppen av to kebab-spyd som stod ved siden av hverandre. Selvsagt til vill jubel fra publikum. Jeg hadde et dritkult kostyme på og danset til heftige arabiske trommer. Etter en stund fløy jeg opp i luften og fortsatte dansen der. Som en fugl som leker med tyngdekraft. Og selvsagt fremdeles til vill juble fra publikum!

For en DEILIG drøm!!!

Nelle icon_smile.gif

Skrevet

Ny drøm i dag (mens jeg hvilte middag):

Drømte at jeg spilte et pc-spill hvor en katt skulle fange mus, mens noen rotter skulle fange katten. Selvsagt kom de stygge rottene og fanget katten. Dette blinket på skjermen:

Game over! Game over! Game over!

Katten var død, og jeg begynte å gråte. Men da kom plutselig en liten plastikkjulenisse og sa at jeg kunne få ett ønske oppfyllt om jeg ville. Jeg ønsket at katten skulle leve igjen, så den ble levende. Men ikke bare den -også en masse andre katter ble levende -tilslutt krydde det av katter rundt meg!

Jeg tok med meg kattene ut på gata, og ville få noen til å hjelpe meg å få de hjem så jeg kunne gi de mat og være snille med de. Men alle menneskene jeg møtte bare fnøs da jeg spurte om de kunne hjelpe meg -noen forsøkte endog å kjøre over kattene med en buss -noe som forøvrig endte med at bussen krasjet og veltet. En jente kom, og hun begynte å sparke etter kattene. Jeg ble utrolig sint, og gikk bort til henne og spurte hvorfor hun gjorde det.

Jenta svarte at hun hatet katter fordi hun likte så godt å fantasere om at en svær, diger gris knullet henne (En virkelig gris! Som sier nøff og grynt og det der!) -og at hun hatet den fantasien, hun hatet den fordi hun likte den så godt. En gris!! så begynte hun å gråte.

Jeg sa til henne at det ikke var noen vits i å hate fantasien dersom hun egentlig likte følelsen fantasien ga henne. Jeg foreslo for henne at jeg kunne være med henne inn i en sex-shop og finne en dildo som liknet på et griselem -så kunne hun leke med den, kanskje tilogmed la kjæresten sin være med å leke. Hun trengte ikke nødvendigvis assosiere fantasien til en gris, fortalte jeg henne -dersom hun ikke egentlig likte griser så godt.

Da ble hun så glad at hun begynte å gråte igjen. Så gikk vi til en sex-shop og kjøpte en diger dildo som liknet på et griselem.

Så våknet jeg.

Nelle icon_smile.gif

Skrevet

Jeg drømmer my rart, men en periode gjorde jeg også mye rart i søvne.

Jeg har alltid et glass vann på nattbordet når jeg sover.

En natt våknet jeg og skjønnte ingen ting. Da hadde jeg faktisk tømt glasse med vann i tryne på meg selv. Du kan si jeg fikk en våt oppvekking icon_smile.gif Puta var kliss våt og alt. Ganske kiipt der og da, men jeg har flirt av det en del.

Har noen ganger hatt noen deilige drømmer hvor jeg ser på himmelen om natten, og ser planeter og himmel legemer på nært hold.

Har alltid en deilig følelese når jeg våkner av slike "store" drømmer.

Jeg er skikkelig interessert i drømmer. Har kjøpt flere drømmebøker og lest mye om det i psykologi bøker.

Morlock icon_wink.gif 1212[ Dette Innlegg er endret av: Morlock den 2002-06-13 08:31 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...