Gjest Usikker Skrevet 26. juni 2013 #1 Del Skrevet 26. juni 2013 Hei! Jeg har et problem med min tidligere samboer. Jeg har mottatt to regninger hjem til min eks som han ikke har villet gi tilbake til meg når jeg har spurt ham om dette. Og nå dunket NRK lisensen opp i postkassa, men denne skal ikke jeg betale da jeg verken har tv eller programmer og hans navn står da også på dette brevet. Hva gjør jeg nå? Noen som kan hjelpe? Han er svært bitter etter bruddet og har tviholdt på mange av mine ting.. Jeg er frustrert og vil bare komme meg vekk ifra mannen.. Hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 26. juni 2013 #2 Del Skrevet 26. juni 2013 Om du vet hvilke regninger det er kan kan du kontakte selskapene for å få en ny regning. TV-lisensen står i hans navn, så da er det bare å la han betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Del Skrevet 26. juni 2013 Kontakt alle selskapene du kommer på og forsikre deg om at de har din nye adresse. Da kan du også spørre de om du har en utestående regning hos de. Når det gjelder hans post som du mottar hos deg så er det faktisk ulovlig å destruere andres post. Jeg sier det for om han er veldig bitter kan han plutselig gjøre det til en sak hos deg. Jeg ville videresendt Nrk lisensen til han. Anonymous poster hash: b7de8...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 26. juni 2013 #4 Del Skrevet 26. juni 2013 Når det gjeld nrk så kan du sende ein mail til lisensavdelinga, og forklare at du har flytta ut, og at tv-en står att hos han. Då er den ute av soga. Dei andre selskapa må du sende adresseendring til. Dette er grunnen til at ein bør ha e-faktura på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå