Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Surra
Skrevet

Noen andre som har funnet tilbake til eksen hvor han/hun hadde andre i mellomtiden? Hvordan takler dere det? Tenker dere mye på hva de gjore osv mens de var sammen?

I min sitvasjon sier eksen(nå samboer) at han KUN gjore det for og slippe tanken på meg og barna. Han ville ikke tilbake til meg pga av en lang periode med mye krangling. Så dærfor ble han "sammen" med hun som har prøvd seg i alle år.

Han sier hun var helt grusom og være sammen med og han angret fra dag en, men hvorfor holdt han ut i 3 måner før han dumpet henne? Dro på fyllaturer osv:(?

Jeg VET det er oss meg og barna han vil være, men kjenner at jeg tenker mye på hva de gjore osv.

Han behandler med som en prinsesse og viser 24/7 det er meg han elsker. Men jeg bare ikke klarer og forstå at han valgte og bruke tid på et forhold han ikke trivdes i!

Skal være sakt at han ha ingen venner utenom våres felles, nesten ingen familie og har hele live vert en rebell. Men når vi er sammen er han en fantastisk familiemann som gir meg og barna kjærlighet og trygghet!

Kan man virkelig være sammen med noen bare for og ha noen? Kunne han ha følt seg elsket og benyttet seg av det?

Den damen hær er mye penere en meg. Hun ser veldig bra ut. Men hun er det som kalles tafatt og lever kun på utsende. Han sier han oppdaget det bare etter en uke. Men enda holdt han ut! Dro barna våre inn i forholde gjore han og!!

Huff jeg blir gal av all tenkningen! Elsker han høyere en noe annet og vil vi skal få det bra igjen.

Men knuser meg innvendig enkelte dager og tenke på at han har delt sin intime del med henne. :,(

Noen som at opplevd lignende? Hva kan jeg evnt gjøre for og endre tankegang?

Pils ikke si dump han eller at det er min egen skyld som tok idioten tilbake. Vi har 3 barn sammen og jeg ønsker før alt i verden og få familien samlet igjen ❤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del vil en eks alltid være en eks.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trur du bare må ta tiden til hjelp jeg. Og han valgte og komme tilbake til deg. Og godt mulig han bare var sammen med henne for å ha noen. Trur ikke det er så uvanlig heller.

Du må bre prøve å legge henne bak deg og se framover, vist ikke så kommer det ikke til å fungere

Anonymous poster hash: b8fa5...d50
  • Liker 3
Gjest Anonym
Skrevet

Trur du bare må ta tiden til hjelp jeg. Og han valgte og komme tilbake til deg. Og godt mulig han bare var sammen med henne for å ha noen. Trur ikke det er så uvanlig heller.

Du må bre prøve å legge henne bak deg og se framover, vist ikke så kommer det ikke til å fungere

Anonymous poster hash: b8fa5...d50

Noen andre som har funnet tilbake til eksen hvor han/hun hadde andre i mellomtiden? Hvordan takler dere det? Tenker dere mye på hva de gjore osv mens de var sammen?

I min sitvasjon sier eksen(nå samboer) at han KUN gjore det for og slippe tanken på meg og barna. Han ville ikke tilbake til meg pga av en lang periode med mye krangling. Så dærfor ble han "sammen" med hun som har prøvd seg i alle år.

Han sier hun var helt grusom og være sammen med og han angret fra dag en, men hvorfor holdt han ut i 3 måner før han dumpet henne? Dro på fyllaturer osv:(?

Jeg VET det er oss meg og barna han vil være, men kjenner at jeg tenker mye på hva de gjore osv.

Han behandler med som en prinsesse og viser 24/7 det er meg han elsker. Men jeg bare ikke klarer og forstå at han valgte og bruke tid på et forhold han ikke trivdes i!

Skal være sakt at han ha ingen venner utenom våres felles, nesten ingen familie og har hele live vert en rebell. Men når vi er sammen er han en fantastisk familiemann som gir meg og barna kjærlighet og trygghet!

Kan man virkelig være sammen med noen bare for og ha noen? Kunne han ha følt seg elsket og benyttet seg av det?

Den damen hær er mye penere en meg. Hun ser veldig bra ut. Men hun er det som kalles tafatt og lever kun på utsende. Han sier han oppdaget det bare etter en uke. Men enda holdt han ut! Dro barna våre inn i forholde gjore han og!!

Huff jeg blir gal av all tenkningen! Elsker han høyere en noe annet og vil vi skal få det bra igjen.

Men knuser meg innvendig enkelte dager og tenke på at han har delt sin intime del med henne. :,(

Pils ikke si dump han eller at det er min egen skyld som tok idioten tilbake. Vi har 3 barn sammen og jeg ønsker før alt i verden og få familien samlet igjen ❤

Hei :)

Jeg er i en ganske lignende situasjon;

Ble sammen med eksen igjen etter et halvår hvor vi var fra hverandre, han begynte såvidt å "date" ei dame like før vi ble sammen igjen, rakk og ha sex med henne en gang..

Jeg må innrømme at det plager meg også til tider.. men går mye bedre nå..

Min er også veldig tydelig på at det er meg han vil ha og at det ikke er noen følelser for henne tilstede..

Likevel så skaper hjernen ekle bilder, jeg helst skulle vært foruten.

Har ikke noe råd til deg, annet enn at det vil blekne med tiden; det er jeg overbevist om!

Vær glad for at du har fått en ny mulighet til å være sammen med mannen du elsker!

Jeg har bestemt meg for å bruke denne "episoden" til noe positivt; nå er vi begge 100% sikker på at det er hverandre vi vil ha, og kommer til å bruke hver dag til å være flinke med bekreftelser!

Gjest Gjest
Skrevet

Han forteller deg det du vil like å høre. At han "måtte" være sammen med henne for å ikke tenke på deg... Bullshit. Han var sammen med henne fordi han hadde lyst på henne. Antakelig har han hatt lyst lenge men bare ikke funnet en anledning til å teste henne ut. Nå passa det bra fordi dere krangla, og han får DEG til å ta ansvaret for at han pulte henne.

Du er grunnlurt x 2.

Enten lever du med det og holder klaffen. Du har tatt et valg og kan ikke gå og gnage på det. Eller så dumper du fyren. Og det var ikke et valg for deg så da får du leve med det og la være å tenke på det.

Skrevet

Jeg tror også han lyver. Var sammen med henne for å glemme deg? Nei, det er det ingen som gjør. Ville du ha gjort det?

Jeg tror nok han var forelsket og i forelskelsen har han trodd at dette var noe han ville satse på, ellers ville han ikke involvert barna.

Gjest Gjest
Skrevet

Han forteller deg det du vil like å høre. At han "måtte" være sammen med henne for å ikke tenke på deg... Bullshit. Han var sammen med henne fordi han hadde lyst på henne. Antakelig har han hatt lyst lenge men bare ikke funnet en anledning til å teste henne ut. Nå passa det bra fordi dere krangla, og han får DEG til å ta ansvaret for at han pulte henne.

Du er grunnlurt x 2.

Enten lever du med det og holder klaffen. Du har tatt et valg og kan ikke gå og gnage på det. Eller så dumper du fyren. Og det var ikke et valg for deg så da får du leve med det og la være å tenke på det.

Samme tenkte jeg.

Skrevet

Har dessverre opplevd dette selv, og sett andre har opplevd det. Gutten gjør det slutt, blir sammen med ei ny jente ganske fort(som han mest sannsynlig har hatt et godt øye til lenge), finner ut at gresset ikke er så mye grønnere på den andre siden, og går tilbake til der hvor alt er trygt og godt. Jeg fikk høre den at "gresset blir beitet ned på andre siden av gjerdet også etterhvert...", egentlig ganske godt sagt, til tross for hvor teit han var..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror også han lyver. Var sammen med henne for å glemme deg? Nei, det er det ingen som gjør. Ville du ha gjort det?

Jeg tror nok han var forelsket og i forelskelsen har han trodd at dette var noe han ville satse på, ellers ville han ikke involvert barna.

Det er nok dessverre sant. Mange menn hopper inn i forhold med en gang de har sjansen, og involverer gjerne barna. De tror helt på at dette er den virkelige kjærligheten, helt til det viser seg at den nye dama ikke var noe bedre enn den forrige. Og da kommer de gjerne tilbake igjen og lever det gode og trygge familielivet.... helt til det dukker opp en ny fristelse som ihvertfall er en rette....

Du må gjerne tro ha og jobbe for at han er tilbake hos deg 100%, men jeg ville satt noen krav for samlivet videre og jeg ville fulgt litt ekstra godt med på hva han drev med. Ikke vær naiv.

Gjest surra
Skrevet

TS

klart han var betatt av henne!!! det sier seg jo selv, men som han sier så gikk det max 2 uker for han skjønte for en tabbe han hadde gjort, for hun var overhode ikke hans type dame!
jeg merket og på han at han ville tilbake etterhvert, men trodde først vi bare hadde et veldig godt vennskap.
skal og sies at jeg fant meg en elsker på det tidsrommet som min eks fant utav. Og jeg var og betatt, men viste jeg aldri ville elske denne mannen like mye som min eks(far til mine barn)
Dette var en følelse min eks å bar på!
så vi får bare vente å se...
vi elsker hverandre og han fikk erfare at gresset ikke var grønnere!
jeg er ikke av den nymoderne typen som gir opp før ingenting. vi skal klare det og vi skal bli en familie igjen!

Gjest Miranda2011
Skrevet

Du må bare prøve å glemme dette, det var slutt mellom dere så han gjorde ikke noe galt. En jeg kjenner har alltid ei dame han er i et forhold med, han klarer ikke være alene, vet ikke om din er sånn, eller om han var i det forholdet for å "glemme" deg? Du sier dere har det fint nå, ikke ødelegg det ved å dvele ved fortiden. Skjønner det er tungt, men skubb vekk tankene når de kommer og nyt livet med mannen din. Håper du får det lettere snart. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...