Susdid Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Jeg skal på Desucon med en venninne i helgen. I den forbindelse lurer jeg på om det er greit å møte opp der uten noen form for kostyme? Har aldri hatt noen interesse for Anime (eller noe annet der, virker det som :s), så jeg er med kun for hennes skyld og føler derfor ikke for å investere i noe kostyme..
Monsterkid Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jada. Der kan man komme som man vill. (: Jeg har vært der 2 ganger tidligere. Og den ene gangen gikk jeg uten kostyme, og bare vanlige klær. (:
Susdid Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2013 Jada. Der kan man komme som man vill. (: Jeg har vært der 2 ganger tidligere. Og den ene gangen gikk jeg uten kostyme, og bare vanlige klær. (: Flott! Takk :D
Monsterkid Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Ikke noe problem. Du kommer forresten til å stortrives! Selv om du ikke har noen interesse for Anime, så er det mye annet der. Og mange herlige mennesker. Blant annet har de en egen Harry Potter stand, hvor det også utføres rollespill i ekte Harry Potter-stil!
Susdid Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2013 Takk for oppmuntringen hjelper faktisk veldig, må vel bare innrømme at dette er noe jeg egentlig innerst inne har grudd meg litt til.. Men har i mange år vært stor HP-fan så at det også er et "tema" der, gjør det plutselig veldig mye mer spennende!
Susdid Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2013 Ikke noe problem. Du kommer forresten til å stortrives! Selv om du ikke har noen interesse for Anime, så er det mye annet der. Og mange herlige mennesker. Blant annet har de en egen Harry Potter stand, hvor det også utføres rollespill i ekte Harry Potter-stil! Du hadde rett! Dette var faktisk kjempemorsomt! :D Mario-caps fikk jeg meg også ;D 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Desucon er bare gøy! Var der i helgen jeg også. Anonymous poster hash: bdb66...246 1
Monsterkid Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Ser duuu! c: Da regner jeg med at du går neste år også? ((:
Susdid Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2013 Ser duuu! c: Da regner jeg med at du går neste år også? ((: Nå er det litt vanskelig for meg å komme meg dit, ettersom jeg bor i Nordland, men det kan godt hende jeg tar turen hvis muligheten byr seg
Monsterkid Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 En helg i året klarer man å komme seg ned mot Oslo. (: Lurer litt på om ikke Desucon har et overnattingstilbud også, mot litt ekstra mynt. Jeg er ikke helt sikker, da jeg bor i Oslo og ikke har trengt det. 1
miramis Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har selv ikke noe glad i desucon, er det virkelig så mange weaboos der som jeg har fått inntrykk av?
Gjest GirlonGirl Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har vært på 2 cons og har ikke kledd meg ut en eneste gang! Men har hatt en blast uansett. Jeg elsker menneskene der, det som skiller dem fra mange andre er at de er så ufattelig snille og søte, det finnes ikke fordommer i det miljøet og de er bare... Mhm, superskjønne Mulig jeg finner på å kle meg ut en gang også Blir moro. 1
Susdid Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #13 Skrevet 7. juli 2013 En helg i året klarer man å komme seg ned mot Oslo. (: Lurer litt på om ikke Desucon har et overnattingstilbud også, mot litt ekstra mynt. Jeg er ikke helt sikker, da jeg bor i Oslo og ikke har trengt det. De hadde et overnattingstilbud i år, ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå