Gå til innhold

Erfaringer med Buspar?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.Noe spesifikt du lurer på?

Egentlig det meste. Vektøkning, humørsvingninger, søvnproblemer, virkning osv. Er et såpass gammelt og lite markedsført preparat at jeg sliter litt med å finne informasjon om det på norsk, og til og med på engelske forum er det lite nevnt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Ok.Jeg kan vel ikke svare så voldsomt mye.Jeg ble satt på den pga panikkanfall,men den ga null bivirkning så jeg seponerte den relativt fort.Men jeg fikk beskjed om at det var en medisin som enten virket eller ikke virket om du forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.Jeg kan vel ikke svare så voldsomt mye.Jeg ble satt på den pga panikkanfall,men den ga null bivirkning så jeg seponerte den relativt fort.Men jeg fikk beskjed om at det var en medisin som enten virket eller ikke virket om du forstår hva jeg mener?

Har fått litt det samme inntrykket. Har depresjoner, men antar de ikke er noe som forsvinner. Men jeg har mye angst, så det er i utgangspunktet det som er grunnen til at jeg ser på den som en mulighet for å få litt mer "ro" i hodet, eller i det minste få roet ned de rent fysiske symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Da ville jeg ha prøvd den.Og forhåpentligvis havner du i den kategorien hvor den fungerer :) a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg ha prøvd den.Og forhåpentligvis havner du i den kategorien hvor den fungerer :) a

Får håpe jeg får anledning til det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Får håpe jeg får anledning til det ja :)

Krysser fingerene for deg.Angst er helvete på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte den for snart 10år siden pga angst og depresjon. Den hjalp meg veldig mye. Hadde ingen spesielt plagsomme bivirkninger. Brukte den i et par års tid før jeg var såpass bra at jeg kunne slutte på den. Var riktignok under behandlig med behandler ved siden av da. :)

Anonymous poster hash: 31e73...6c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...