AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Jeg trenger hjelp! Har vært borte ett par dager og hadde glemt å lukke ett par vinduer. Ikke noe problem til vanlig, men når jeg kom hjem hadde naboene mine brent råttent søppel og i tillegg har det blitt spredd møkk på de seks(!!) jordene foran huset mitt. Flott. Har vasket og vasket, men blir ikke kvitt lukta! Kan jo ikke lufte det ut heller-.- hva gjør jeg nå?Anonymous poster hash: 6282d...298
Tomaten Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Kanskje eddik hjelper? Det hjelper ihvertfall mot røyklukt i huset. Sett frem en skål med eddik
Gjest Bud Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Sånne ting henger i, brenn stearinlys og sørg for god lufting i noen uker.
super-s Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 http://www.klikk.no/bolig/vedlikehold/article647297.ece Her er noen tips!
kalinka85 Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Prøv å sette ut løk i huset. Skjær dem i to først. Har hørt om at det tar vekk lukt. Ellers er det nok bare å lufte, lufte lufte. Slt av vinduer og dører på vidt gap. Når møkklukta ute har fordampet vel og merke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå