Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten din hadde flørta og snakket dirty sexprat med to ukjente jenter han aldri har møtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt det opp med han og fortalt hvor skapet skulle stå.

Sånn gjør man bare ikke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sagt at det ikke passer seg. Og stilt spørsmål ved forholdet oss i mellom.

Men så tror jeg man må være ganske umoden for å gjøre noe slik.

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat det hadde jeg ikke brydd meg om, hadde han derimot gjort det med to han kjente ville jeg reagert.

Skrevet

Så lenge han ikke kysser eller har sex med de er han for min del fri til å gjøre som han vil. Det er gøy å flørte en gang i blandt.

Skrevet

Jeg er ikke av den sjalue typen.. stoler på samboer..

Men hvis ham hadde gjort det så hadde det blitt slutt etter hvert.. vet at jeg ikke kunne stolt på han igjen..

Andre mener sikkert det ikke gjør noe men for meg så er det jo bare han og det syns jeg skal gå begge veier..

Gjest Gjest
Skrevet

Ts her.. Jeg vet at han angrer, aldri kommer til å gjøre det igjen eller kunne gjort noe i virkeligheten. Han har jo ikke akkurat vært utro, men jeg er ung, usikker og vi har ikke vært sammen i mer enn et år. Jeg har bare sett han fra en helt ny synsvinkel, på måten han skrev til de jentene. Mista veldig mye respekt for han. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Hjernen sier jeg skal tilgi han og prøve igjen, var jo bare 2 ganger og underetasjen overtok tenkinga for en liten stund. Jeg kan bare ikke styre følelsene mine, vet ikke helt hvor jeg står akkurat nå.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Kjæresten din hadde flørta og snakket dirty sexprat med to ukjente jenter han aldri har møtt?

Litt flørting-null problem.

Dirty sexprat-langt utenfor det jeg synes er akseptabelt i et forhold.

Skrevet

Helt klart fortalt hva jeg mener om den saken.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Satt ned foten og bedt han pent om å kutte det ut.!

Endret av Anciol
  • Liker 1
Skrevet

Hadde lurt på om han tenkte på om vi skulle ha tre/firkant i kveld :lur: , ellers så hadde jeg ikke brydd meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...