septemberbrura Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 I samarbeid med min kreative yngstedatter, syr jeg nå ringpute av restestoff og restebånd. Det jeg imidlertid lurer på, er om det er vanlig å feste ringene på puten vha. knyttebånd? Eller er det andre måter å sikre seg at de ikke triller av under vandringen oppover kirkegulvet? Kan legge til at jeg har studert bilder av ringputer som selges rundtomkring uten å bli klokere mht. hvordan ringene plasseres – og evt. sikres – på puten.
Gjest Adriane Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Uten at jeg skal si det sikkert, tror jeg det er vanlig å knyte de fast med bånd ja. Bånd som er sydd fast i puten, og deretter knytes ringene fast med samme bånd? Ser sånn ut på mange av disse bildene iallfall
septemberbrura Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2013 Uten at jeg skal si det sikkert, tror jeg det er vanlig å knyte de fast med bånd ja. Bånd som er sydd fast i puten, og deretter knytes ringene fast med samme bånd? Ser sånn ut på mange av disse bildene iallfall Takk for svar! Tror jeg går for bånd til å knytte med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå