Gjest gjesten Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Drar dere eventuelt og besøker venner og annen familie i nærheten eller er dere kun hos de dere bor hos?
Gjest Allergikeren Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Vi er hos venner og annen familie i nærheten også.
Gjest Magdalene Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Besøker jo venner og familie i nærheten også.
Gjest Duftlys Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Besøker selvsagt andre og. Hadde flydd på veggen av å bare trøkke med mine egne over lang tid. Ikke nødvendig heller:) 1
Millimani Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Besøker selvsagt andre om jeg kan det, men det er ofte greit å ha bare ett overnattingssted
Gjest Adriane Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Det kommer an på hvor lenge vi er der. Men som regel passer vi på å besøke annen familie og venner i nærheten ja.
Gjest gjest Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Ts her. Jeg trodde også det var det normale, men ble satt ut når jeg fikk høre med en venninne at noen hun kjente ikke kunne ta turen innom henne. Grunnen var at de synest det var koselig å være sammen med de bodde hos og at hun heller kunne komme dit for å treffe de..... jeg synest det var ett litt underlig svar jeg da.... men kanskje ikke?
Gjest Allergikeren Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Å få venner/bekjente på besøk til dit man overnatter, og å reise på besøk til andre mens man overnatter hos familien, blir ikke helt det samme, syns jeg. Når vi er hos min mor, er det hun som til syvende og sist bestemmer når og hvilket besøk som er greit, selv om det er barndomshjemmet mitt. Jeg _bor_ der jo ikke lenger, selv om jeg har nøkkel og egentlig kan komme og gå som jeg vil. Slik var det nok hos moren til samboeren min også, da vi bodde i min hjemby og var på besøk hos hans mor. Det har riktignok aldri vært et dilemma, men slik tenker i alle fall jeg. Eller var det venninnen som hadde overnattingsgjester? Da hadde det kanskje vært litt mer hipp som happ, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Jeg bor på østlandet. Min familie bor på vestlandet. Dette er inkludert besteforeldre, tanter, onkler, og søskenbarn. Selvsagt besøker jeg da disse også når jeg først er der borte!Jeg er jo glad i disse også! Anonymous poster hash: f3eba...6f7
Gjest gjest Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Ts igjen Hun overnatter hos tante, onkel og noen kusiner.
Gjest Allergikeren Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Ts igjen Hun overnatter hos tante, onkel og noen kusiner. Hun overnatter hos tante/onkel og ville ikke ha bekjent på besøk, men kunne reise på besøk til den bekjente senere? Jeg hadde ikke lagt noe mer i det at de koser seg sammen. Og noen foretrekker besøk hver for seg. Jeg foretrekker å kunne fokusere helt på hver enkelt, enn å ha alle samlet. Men det er meg, da.
Gjest Snyltefluen Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Å "feriere" hos familie er i utgangspunktet ikke noe jeg anser som et høydepunkt, så enhver anledning til å komme seg unna ville blitt grepet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå